Contractul are ca obiect furnizarea de bunuri materiale de natura mobilier pentru dotarea sălilor de clasă/cabinetelor/laboratoarelor şcolare/săli de grupă, table de scris şi suporţi prezentare, pentru înzestrarea şi modernizarea unităţilor de învaţământ în Oraşul Teiuş
Prezenta achiziţie estenecesară în contextul aprobării Proiectului cu titlul "DOTAREA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN ORAŞUL TEIUŞ", cod F-PNRR...
Contractul are ca obiect furnizarea de bunuri materiale de natura mobilier pentru dotarea sălilor de clasă/cabinetelor/laboratoarelor şcolare/săli de grupă, table de scris şi suporţi prezentare, pentru înzestrarea şi modernizarea unităţilor de învaţământ în Oraşul Teiuş
Prezenta achiziţie estenecesară în contextul aprobării Proiectului cu titlul "DOTAREA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN ORAŞUL TEIUŞ", cod F-PNRR-Dotari-2023-2547, Contractul de finanţare nr 1111DOT/2023 înregistrat la UAT Oraşul Teiuş cu nr 13847/08.08.2023 încheiat între Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării şi Oraşul Teiuş.
În cadrul implementării acestui proiect, au fost prevăzute activităţi ce ţin de achiziţia de Mobilier pentru dotarea sălilor de clasă/sălilor de grupă, pentru laboratoarele multidisciplinare şi cabinetele de asistenţă psihopedagogică, Investiţia I11 – săli de clasă/grupă din unităţi de învăţământ preuniversitar/săli pentru activităţi extraşcolare din unităţile conexe eligibile, dotate cu mobilier şi materiale didactice, Investiţia I11 – laboratoare de ştiinţe din unităţi de învăţământ preuniversitar dotate cu mobilier specific şi materiale didactice specifice, Investiţia I11 – cabinete şcolare din unităţi de învăţământ preuniversitar/unităţi conexe (cabinete pe discipline, cabinete de asistenţă psihopedagogică, săli de sport) dotate cu mobilier şi materiale sportive, inclusiv echipamente digitale
Contractul de furnizare vizează diverse tipuri de produse, grupate în 4 loturi:
Lot nr. 1 – Mobilier şcoală
Lot nr. 2 – Mobilier grădiniţă
Lot nr. 3 – Mobilier laborator
Lot nr. 4 – Table magnetice şi suporţi
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă, respectiv 8 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Răspunsul/raspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secţiunea "Lista,clarificări, notificări si decizii" din cadrul anunţului de participare, într-un răspuns consolidat în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor