Contractul are ca obiect furnizarea de bunuri materiale de natura mobilier pentru dotarea sălilor de clasă/cabinetelor/laboratoarelor şcolare/săli de grupă, table de scris şi suporţi prezentare, pentru înzestrarea şi modernizarea unităţilor de învaţământ în municipiul Câmpia Turzii
Prezenta achiziţie este necesară în contextul aprobării Proiectului cu titlul "DOTAREA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIU...
Contractul are ca obiect furnizarea de bunuri materiale de natura mobilier pentru dotarea sălilor de clasă/cabinetelor/laboratoarelor şcolare/săli de grupă, table de scris şi suporţi prezentare, pentru înzestrarea şi modernizarea unităţilor de învaţământ în municipiul Câmpia Turzii
Prezenta achiziţie este necesară în contextul aprobării Proiectului cu titlul "DOTAREA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL CÂMPIA TURZII", cod F-PNRR-Dotari-2023-2994 şi semnării Contractului de finanţare nr 1321DOT/2023 înregistrat la UAT Municipiul Câmpia Turzii cu nr 23569/16.08.2023 încheiat între Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării şi Municipiul Câmpia Turzii.
În cadrul implementării acestui proiect, au fost prevăzute activităţi ce ţin de achiziţia de Mobilier pentru dotarea sălilor de clasă/sălilor de grupă, pentru laboratoarele multidisciplinare şi cabinetele de asistenţă psihopedagogică, Investiţia I11 – săli de clasă/grupă din unităţi de învăţământ preuniversitar/săli pentru activităţi extraşcolare din unităţile conexe eligibile, dotate cu mobilier şi materiale didactice, Investiţia I11 – laboratoare de ştiinţe din unităţi de învăţământ preuniversitar dotate cu mobilier specific şi materiale didactice specifice, Investiţia I11 – cabinete şcolare din unităţi de învăţământ preuniversitar/unităţi conexe (cabinete pe discipline, cabinete de asistenţă psihopedagogică, săli de sport) dotate cu mobilier şi materiale sportive, inclusiv echipamente digitale
Contractul de furnizare vizează diverse tipuri de produse, grupate în 4 loturi:
Lot nr. 1 – Mobilier şcoală
Lot nr. 2 – Mobilier grădiniţă
Lot nr. 3 – Mobilier laborator
Lot nr. 4 – Table magnetice şi suporţi
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă, respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secţiunea "Lista,clarificări, notificări si decizii" din cadrul anunţului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin.(3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Autoritatea contractanta stabileste următoarele termene-limita în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare: - primul termen-limita: cu 20 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare; - al doilea termen-limita: în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.