Feedback
I.D.: 81619735

Mobilier pentru Direcţiile şi Serviciile Universităţii "Dunărea de Jos" din Galaţi

Data publicarii
05.05.23 Exista 109.140 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39121100-7 39111100-4 39122100-4 39132100-7
Termenul limita pentru depunere:
07.06.23
Pretul estimativ:
135.162,00 RON - 135.162,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1177920.pdf
  2. 7 - Formular de oferta - Mobilier Directii si Servicii-semnat.docx
  3. 6 - Model contract furnizare - Mobilier Directii si Servicii-semnat.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de Mobilier pentru Direcţiile şi Serviciile Universităţii "Dunărea de Jos" din Galaţi, conform specificatiilor din caietul de sarcini. Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor /candidaturilor: 20 zile. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare: in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a...
Achizitia de Mobilier pentru Direcţiile şi Serviciile Universităţii "Dunărea de Jos" din Galaţi, conform specificatiilor din caietul de sarcini. Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor /candidaturilor: 20 zile. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare: in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Finalizarea procedurii de atribuire prin încheierea contractului de achiziţie publică este supusă următoarei condiţii suspensive, ce va opera pentru o perioada de maxim 4 luni de la data limită a depunerii ofertei: Încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de menţinerea finanţării de la bugetul de stat/venituri proprii, semnarea contractului fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice, si cu respectarea dispozitiilor Hotararii nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. În cazul în care, indiferent de motive, menţinerea finanţării de la bugetul de stat/venituri proprii nu se realizează, autoritatea contractantă va aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă şi/sau ME nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractanta şi/sau ME au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu