Feedback
I.D.: 45829929

MOBILIER DIVERS

Data publicarii
24.04.20 Exista 145.827 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Termenul limita pentru depunere:
02.06.20
Pretul estimativ:
479.746,00 RON - 479.746,00 RON
Documente participare:
  1. Cap.A.2.CaietSarciniLot2_Mobilier.pdf
  2. Cap.A.1.CaietSarciniLot1_Mobilier.pdf
  3. Cap.A.3.CaietSarciniLot3_Mobilier.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Dotarea spatiilor de invatamant cu mobilier divers. Procedura implica furnizarea si instalarea mobilierului pe locuri de folosinta impartite in patru loturi. Lot nr. 1 Mobilier divers, valoare estimata de 342396.00 lei fara TVA. Lot nr. 2 Scaun tapitat tip LEDA, valoare estimata de 14100.00 lei fara TVA. Lot nr. 3 Scaune tapitate ergonomice, valoare estimata de 85250.00 lei fara TVA. Lot nr. 4 Scaune sali de mese, valoare e...
Dotarea spatiilor de invatamant cu mobilier divers. Procedura implica furnizarea si instalarea mobilierului pe locuri de folosinta impartite in patru loturi. Lot nr. 1 Mobilier divers, valoare estimata de 342396.00 lei fara TVA. Lot nr. 2 Scaun tapitat tip LEDA, valoare estimata de 14100.00 lei fara TVA. Lot nr. 3 Scaune tapitate ergonomice, valoare estimata de 85250.00 lei fara TVA. Lot nr. 4 Scaune sali de mese, valoare estimata de 38000.00 lei fara TVA. Total valoare procedura 479746.00 lei fara TVA. Având în vedere prevederile art.221 din Legea 98/2016 precum şi specificaţiile acestei achiziţii, întrucât există posibilitatea reală ca pe timpul furnizarii produselor, să apară nevoi suplimentare, opinăm că e utilă prevederea posibilităţii de majorare a valorii achiziţiei cu până la 10% faţă de valoarea maximă iniţială (479.746,00 lei fără TVA), rezultând o valoare de 527.720,60 lei fără TVA. Primul termen în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări: a 9-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor; Termenul pentru solicitarea de clarificări: până în a 8-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor; Cel de-al doilea termen în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări: a 7-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Paturi din PAL melaminat 05.06.20
Paturi din PAL melaminat  
Analizor spectral si generator de radiofrecventa 06.08.20
Dotarea Ambulatoriului integrat din cadrul Spitalului de Pneumoftiziologie Sibiu 26.02.21
Dotarea Ambulatoriului integrat din cadrul Spitalului de Pneumoftiziologie Sibiu 23.09.20
Achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului Îmbunătăţirea calităţii vieţii şi a mediului urban în municipiul Mediaş–Icod SMIS125653,COMPONENTA A "CENTRU MULTIFUNCŢIONAL EDUCAŢIONAL(CORP E,AVIAŢIE)" LOT 1:Servicii de proiectare tehnică şi execuţie lucrări "CENTRU MULTIFUNCŢIONAL EDUCAŢIONAL LOT 2:Achiziţia dotărilor pt ob de investiţie"CENTRU MUNCŢIONAL EDUCAŢIONAL 18.03.22
Achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "CENTRU COMUNITAR MEDICO-SOCIAL (CORP R, AVIAŢIE)" cod SMIS 136917 27.04.22
Furnizare materiale sanitare şi echipamente cu rol in dezinfectie în cadrul proiectului "Dotarea unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat cu echipamente de protecţie medicală de tip măşti de protecţie medicală, dezinfectanţi, precum şi alte echipamente de acest tip, necesare pentru a preveni răspândirea coronavirusului SARS-Cov-2 în Comuna Laslea, Judetul Sibiu" 04.07.22
Furnizare materiale sanitare şi echipamente cu rol in dezinfectie în cadrul proiectului "Dotarea unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat cu echipamente de protecţie medicală de tip măşti de protecţie medicală, dezinfectanţi, precum şi alte echipamente de acest tip, necesare pentru a preveni răspândirea coronavirusului SARS-Cov-2 în Comuna Hoghilag, Judetul Sibiu" 08.07.22
Achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "CENTRU SOCIAL COMUNITAR DE AGREMENT SI SPORT" cod SMIS 137261 LOT 1: Servicii de proiectare tehnică şi execuţie lucrări "CENTRU SOCIAL COMUNITAR DE AGREMENT SI SPORT" LOT 2: Achiziţia dotărilor pentru obiectivul de investiţie "CENTRU SOCIAL COMUNITAR DE AGREMENT SI SPORT" 28.04.22