Aasigurarea mobilierului scolar pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului "Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităţilor de învăţământ din Municipiul Targu Jiu", achiziţia fiind împărţită în 3 loturi, astfel:
1. Lotul I – Sali de clasa, compus din:
- set m...
Aasigurarea mobilierului scolar pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului "Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităţilor de învăţământ din Municipiul Targu Jiu", achiziţia fiind împărţită în 3 loturi, astfel:
1. Lotul I – Sali de clasa, compus din:
- set mobilier individual Universal reglabil – 320 buc;
- dulap – 20 buc;
- dulap individual pentru elevi, cu 20 casete cu incuietoare – 19 buc;
- catedra cu sertare si dulap – 16 buc;
- scaun catedră – 16 buc;
- cuier – 40 buc;
- suport prezentare planse – 19 buc.
2. Lotul II - Laborator de biologie, fără T.V.A, compus din:
- masa de laborator pentru profesor – 1 buc;
- masa de laborator pentru 2 elevi – 12 buc;
- scaun – 24 buc;
- scaun profesor – 1 buc;
- masă cu sertare pentru echipamente IT/audio-video – 1 buc;
- dulap metalic, securizat, pentru substanţe – 1 buc;
- dulapuri pentru instrumente, materiale, aparatură – 4 buc;
3. Lotul III - Cabinet de consiliere psihopedagogica, fără T.V.A, compus din:
- dulap securizat – 1 buc;
- etajeră cu 2 uşi şi 4 nişe – 1 buc;
- cuier – 1 buc;
- panouri de plută pentru afişaj – 4 buc;
- tablă şcolară magnetică – 1 buc;
- birou cu uşă securizată – 1 buc;
- scaun ergonomic birou – 1 buc;
- fotoliu minge / gonflabil piele eco umplut cu perle polistiren – 2 buc;
- masă pentru imprimantă multifuncţională – 1 buc;
- panou magnetic – 2 buc;
- set 4 cutii de plastic pentru depozitare, cu capac, de diferite dimensiuni – 1 buc;
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI". In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI" cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII" in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de "a nu prejudicia in mod semnificativ" (DNSH - "Do No SignificantHarm"), conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului