Aasigurarea mobilierului scolar pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se
desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind împărțită în 3 loturi,
astfel:1. Lotul I – Sali de clasa, comp...
Aasigurarea mobilierului scolar pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se
desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind împărțită în 3 loturi,
astfel:1. Lotul I – Sali de clasa, compus din:- set mobilier individual Universal reglabil – 320 buc;- dulap – 20 buc;- dulap
individual pentru elevi, cu 20 casete cu incuietoare – 19 buc;- catedra cu sertare si dulap – 16 buc;- scaun catedră – 16
buc;- cuier – 40 buc;- suport prezentare planse – 19 buc.2. Lotul II - Laborator de biologie, fără T.V.A, compus din:- masa
de laborator pentru profesor – 1 buc;- masa de laborator pentru 2 elevi – 12 buc;- scaun – 24 buc;- scaun profesor – 1 buc;-
masă cu sertare pentru echipamente IT/audio-video – 1 buc;- dulap metalic, securizat, pentru substanțe – 1 buc;- dulapuri
pentru instrumente, materiale, aparatură – 4 buc;3. Lotul III - Cabinet de consiliere psihopedagogica, fără T.V.A, compus
din:- dulap securizat – 1 buc;- etajeră cu 2 uși și 4 nișe – 1 buc;- cuier – 1 buc;- panouri de plută pentru afișaj – 4 buc;-
tablă școlară magnetică – 1 buc;- birou cu ușă securizată – 1 buc;- scaun ergonomic birou – 1 buc;- fotoliu minge / gonflabil
piele eco umplut cu perle polistiren – 2 buc;- masă pentru imprimantă multifuncțională – 1 buc;- panou magnetic – 2 buc;-
set 4 cutii de plastic pentru depozitare, cu capac, de diferite dimensiuni – 1 buc;Numarul de zile pana la care se pot solicita
clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor
19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate
,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare
au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia
de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA
,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii
termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta
si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ” (DNSH - „Do No SignificantHarm”), conform solicitărilor din
caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in
implementarea proiectului