Se urmăreşte dotarea Şcolii Gimnaziale Pompiliu Marcea din Municipiul Târgu Jiu cu mobilier didactic aferent, investiţie care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice şi sistemului educaţional în general, achiziţie ce se desfaşoară în cadrul proiectului " Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unitatilor de i...
Se urmăreşte dotarea Şcolii Gimnaziale Pompiliu Marcea din Municipiul Târgu Jiu cu mobilier didactic aferent, investiţie care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice şi sistemului educaţional în general, achiziţie ce se desfaşoară în cadrul proiectului " Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unitatilor de invatamant din municipiul Targu Jiu ".Achizitia este impartita pe loturi , astfel:
• LOT 1 - SĂLI DE CLASĂ – compus din:
Catedră / masa profesorului - 16 bucăţi
Scaun profesor -16 bucăţi
Set mobilier individual Universal reglabil pe înălţime- 416 bucăţi
Cuier - 16 bucăţi
Dulap individual pentru elevi cu 6 cuşete - 64 bucăţi
Dulap pentru depozitare materiale didactice - 16 bucăţi
• LOT 2 - LABORATOR MULTIDISCIPLINAR- compus din:
Masă de laborator cu chiuveta pentru 2 elevi -15 bucăţi
Masă de laborator pentru profesor - 1 bucată
Scaun -31 bucăţi
Dulap pentru depozitare materiale didactice -1 bucată
• LOT 3 - CABINET DE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICĂ – compus din:
Etajeră cu 2 uşi şi 4 nişe -1 bucată
Scaun de birou ergonomic -1 bucată
Tablă şcolară magnetică -1 bucată
• LOT 4 - CABINET ŞCOLAR – compus din:
Catedră / masa profesorului -1 bucată
Scaun profesor -1 bucată
Set mobilier individual Universal reglabil pe înălţime -26 bucată
Cuier -1 bucată
Dulap 5 rafturi pentru depozitarea materialelor didactice -1 bucată
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI". In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI" cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII" in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de "a nu prejudicia in mod semnificativ" (DNSH - "Do No SignificantHarm"), conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului