Se urmărește dotarea Școlii Gimnaziale Pompiliu Marcea din Municipiul Târgu Jiu cu mobilier didactic aferent, investiție care
va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general, achiziție
ce se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice...
Se urmărește dotarea Școlii Gimnaziale Pompiliu Marcea din Municipiul Târgu Jiu cu mobilier didactic aferent, investiție care
va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general, achiziție
ce se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a unitatilor de invatamant din municipiul Targu Jiu „.Achizitia este impartita pe loturi ,
astfel:• LOT 1 - SĂLI DE CLASĂ – compus din:Catedră / masa profesorului - 16 bucățiScaun profesor -16 bucățiSet mobilier
individual Universal reglabil pe înălțime- 416 bucățiCuier - 16 bucățiDulap individual pentru elevi cu 6 cușete - 64 bucățiDulap
pentru depozitare materiale didactice - 16 bucăți• LOT 2 - LABORATOR MULTIDISCIPLINAR- compus din:Masă de laborator cu chiuveta
pentru 2 elevi -15 bucățiMasă de laborator pentru profesor - 1 bucatăScaun -31 bucățiDulap pentru depozitare materiale didactice
-1 bucată• LOT 3 - CABINET DE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICĂ – compus din:Etajeră cu 2 uși și 4 nișe -1 bucatăScaun de birou
ergonomic -1 bucatăTablă școlară magnetică -1 bucată• LOT 4 - CABINET ȘCOLAR – compus din:Catedră / masa profesorului -1
bucatăScaun profesor -1 bucatăSet mobilier individual Universal reglabil pe înălțime -26 bucatăCuier -1 bucatăDulap 5 rafturi
pentru depozitarea materialelor didactice -1 bucată Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii
suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea
de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE
CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate
in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor
fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI,
NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere
al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul
de „a nu prejudicia in mod semnificativ” (DNSH - „Do No SignificantHarm”), conform solicitărilor din caietul de sarcini si
de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului