Se urmăreşte dotarea Şcolii Gimnaziale Ecaterina Teodoroiu din Municipiul Târgu Jiu cu mobilier didactic aferent, investiţie care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice şi sistemului educaţional în general, achiziţie ce se desfaşoară în cadrul proiectului " Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unitatilor...
Se urmăreşte dotarea Şcolii Gimnaziale Ecaterina Teodoroiu din Municipiul Târgu Jiu cu mobilier didactic aferent, investiţie care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice şi sistemului educaţional în general, achiziţie ce se desfaşoară în cadrul proiectului " Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unitatilor de invatamant din municipiul Targu Jiu ".Achizitia este impartita pe loturi , astfel:
1. Lotul 1 – Sali de clasa compus din:
- Masă grădiniţă -60buc
- Scaun pentru gradinita-60buc
- Dulap depozitare materiale si jucarii-3 buc
- Catedră cu sertare si dulap- 13 buc
- Scaun catedră - 14 buc
- Etajeră / rafturi pentru cărţi / planşe -13buc
- Dulap pentru depozitarea materialelor didactice-10 buc
- Set pernute de plus - 10buc
- Masa laborator informatică- 26buc
- Scaun elevi - 26buc
- Catedra laborator informatica-1 buc
2. Lotul 2 - Cabinet de Consiliere Psihopedagogică compus din:
-Dulap securizat din lemn -1 buc
-Etajera -1 buc
-Masă individuală (dreptunghiulară)-1 buc
-Scaun -4 buc
-Cuier birou -1 buc
-Tablă şcolară magnetică -1 buc
-Panouri de plută pentru afişaj -3 buc
-Birou cu uşă securizată- -1 buc
-Scaun ergonomic birou -1 buc
-Fotoliu cu suprafaţa uşor de igienizat -2 buc
-Fotoliu minge / gonflabil piele eco umplut cu perle polistiren -1 buc
-Masă pentru imprimantă multifuncţională -1 buc
-Panou magnetic -1 buc
-Oglindă logopedică triptică cu suport -1 buc
-Set 4 cutii de plastic pentru depozitare, cu capac de diferite dimensiuni -1 buc
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI". In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI" cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII" in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de "a nu prejudicia in mod semnificativ" (DNSH - "Do No SignificantHarm"), conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului