Se urmărește dotarea Școlii Gimnaziale Ecaterina Teodoroiu din Municipiul Târgu Jiu cu mobilier didactic aferent, investiție
care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general, achiziție
ce se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale dida...
Se urmărește dotarea Școlii Gimnaziale Ecaterina Teodoroiu din Municipiul Târgu Jiu cu mobilier didactic aferent, investiție
care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general, achiziție
ce se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a unitatilor de invatamant din municipiul Targu Jiu „.Achizitia este impartita pe loturi ,
astfel:1. Lotul 1 – Sali de clasa compus din:- Masă grădiniță -60buc- Scaun pentru gradinita-60buc- Dulap depozitare materiale
si jucarii-3 buc- Catedră cu sertare si dulap- 13 buc- Scaun catedră - 14 buc- Etajeră / rafturi pentru cărți / planșe -13buc-
Dulap pentru depozitarea materialelor didactice-10 buc- Set pernute de plus - 10buc- Masa laborator informatică- 26buc- Scaun
elevi - 26buc- Catedra laborator informatica-1 buc2. Lotul 2 - Cabinet de Consiliere Psihopedagogică compus din:-Dulap securizat
din lemn -1 buc-Etajera -1 buc-Masă individuală (dreptunghiulară)-1 buc-Scaun -4 buc-Cuier birou -1 buc-Tablă școlară magnetică
-1 buc-Panouri de plută pentru afișaj -3 buc-Birou cu ușă securizată- -1 buc-Scaun ergonomic birou -1 buc-Fotoliu cu suprafața
ușor de igienizat -2 buc-Fotoliu minge / gonflabil piele eco umplut cu perle polistiren -1 buc-Masă pentru imprimantă multifuncțională
-1 buc-Panou magnetic -1 buc-Oglindă logopedică triptică cu suport -1 buc-Set 4 cutii de plastic pentru depozitare, cu capac
de diferite dimensiuni -1 bucNumarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura
cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii
se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”.
In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul
de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA
,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a
zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator
(cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ”
(DNSH - „Do No SignificantHarm”), conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin
Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului