Se urmăreşte dotarea Şcolii Gimnaziale Alexandru Ştefulescu din Municipiul Târgu Jiu cu mobilier didactic aferent, investiţie care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice şi sistemului educaţional în general, achiziţie ce se desfaşoară în cadrul proiectului " Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unitatilor...
Se urmăreşte dotarea Şcolii Gimnaziale Alexandru Ştefulescu din Municipiul Târgu Jiu cu mobilier didactic aferent, investiţie care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice şi sistemului educaţional în general, achiziţie ce se desfaşoară în cadrul proiectului " Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unitatilor de invatamant din municipiul Targu Jiu ".Achizitia este impartita pe loturi , astfel:
•LOT 1 - SĂLI DE CLASĂ – compus din:
Pupitru individual cu scaun, reglabile pe înălţime - 210 bucăţi
Catedră/Masa profesorului -7 bucăţi
Scaun catedră -7 bucăţi
Dulap pentru depozitarea materialelor didactice -7 bucăţi
Cuier -21 bucăţi
Dulap individual pentru elevi 6 cusete -14 bucăţi
Dulap individual pentru elevi 4 cusete -2 bucăţi
•LOT 2 - LABORATOR MULTIDISCIPLINAR - compus din:
Masă de laborator pentru 2 elevi -15 bucăţi
Scaun - 30 bucăţi
Modul Laborator - 24 bucăţi
Masă de laborator pentru profesor - 1 bucată
Scaun profesor - 1 bucată
Masă cu sertare pentru echipamente IT/audio-video - 1 bucată
Dulap metalic, securizat, pentru substanţe - 1 bucată
Dulapuri pentru instrumente, materiale, aparatură - 2 bucăţi
• LOT 3 - CABINET DE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICĂ – compus din:
Pupitru individual cu scaun, reglabile pe înălţime – 1 bucată
Fotoliu - 1 bucată
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI". In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI" cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII" in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de "a nu prejudicia in mod semnificativ" (DNSH - "Do No SignificantHarm"), conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului