Se urmărește dotarea Școlii Gimnaziale Alexandru Ștefulescu din Municipiul Târgu Jiu cu mobilier didactic aferent, investiție
care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general, achiziție
ce se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale dida...
Se urmărește dotarea Școlii Gimnaziale Alexandru Ștefulescu din Municipiul Târgu Jiu cu mobilier didactic aferent, investiție
care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general, achiziție
ce se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a unitatilor de invatamant din municipiul Targu Jiu „.Achizitia este impartita pe loturi ,
astfel:•LOT 1 - SĂLI DE CLASĂ – compus din:Pupitru individual cu scaun, reglabile pe înălțime - 210 bucățiCatedră/Masa profesorului
-7 bucățiScaun catedră -7 bucățiDulap pentru depozitarea materialelor didactice -7 bucățiCuier -21 bucățiDulap individual
pentru elevi 6 cusete -14 bucățiDulap individual pentru elevi 4 cusete -2 bucăți •LOT 2 - LABORATOR MULTIDISCIPLINAR
- compus din:Masă de laborator pentru 2 elevi -15 bucățiScaun - 30 bucățiModul Laborator - 24 bucățiMasă de laborator pentru
profesor - 1 bucatăScaun profesor - 1 bucatăMasă cu sertare pentru echipamente IT/audio-video - 1 bucatăDulap metalic, securizat,
pentru substanțe - 1 bucatăDulapuri pentru instrumente, materiale, aparatură - 2 bucăți• LOT 3 - CABINET DE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICĂ
– compus din: Pupitru individual cu scaun, reglabile pe înălțime – 1 bucată Fotoliu - 1 bucatăNumarul de zile pana la care
se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita
de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin
accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in care solicitarile de clarificari
sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile
in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”
cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are
obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ” (DNSH - „Do No SignificantHarm”),
conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii
principiilor DNSH in implementarea proiectului