Feedback
I.D.: 105813829

Mobilier didactic pentru "Colegiul Naţional Spiru Haret Targu Jiu", Lot 3 - Cabinet de consiliere psihopedagogica, in cadrul proiectului "Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităţilor de învăţământ din Municipiul Targu Jiu"

Data publicarii
21.11.24
Coduri CPV
39160000-1
Termenul limita pentru depunere:
30.12.24
Pretul estimativ:
14.756,70 RON - 14.756,70 RON
Documente participare:
  1. Caiet sarcini mobilier didactic CN Spiru Haret.pdf
  2. Anexe Caiet de sarcini.docx
  3. Model formulare mobilier.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Asigurarea mobilierului didactic pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului "Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităţilor de învăţământ din Municipiul Targu Jiu", asfel: Lotul 3 - Cabinet de consiliere psihopedagogica, compus din: - dulap securizat din lem...
Asigurarea mobilierului didactic pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului "Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităţilor de învăţământ din Municipiul Targu Jiu", asfel: Lotul 3 - Cabinet de consiliere psihopedagogica, compus din: - dulap securizat din lemn – 1 buc; - etajeră – 1 buc; - cuier birou – 1 buc; - tablă şcolară magnetică – 1 buc; - panou de plută pentru afişaj – 3 buc; - birou cu uşă securizată – 1 buc; - scaun ergonomic birou – 1 buc; - fotoliu cu suprafaţa uşor de igienizat – 2 buc; - fotoliu minge / gonflabil piele eco umplut cu perle polistiren – 1 buc; - masă pentru imprimantă multifuncţională – 1 buc; - panou magnetic – 1 buc; - set 4 cutii de plastic pentru depozitare, cu capac, de diferite dimensiuni – 1 buc. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare , in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile.Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate "SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA "SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI" cat si in SECTIUNEA " LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII" in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator(cu zilele de decalare).Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de "a nu prejudicia in mod semnificativ" (DNSH - "Do No SignificantHarm") , conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezentaasa cum sunt asumate prinDeclaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu