Aasigurarea mobilierului scolar pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se
desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind împărțită în 4 loturi,
astfel:1. Lotul I – Sali de clasa, comp...
Aasigurarea mobilierului scolar pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se
desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind împărțită în 4 loturi,
astfel:1. Lotul I – Sali de clasa, compus din:- catedra profesor (structura metalica) – 13 buc;- scaun profesor ergonomic
– 13 buc;- set mobilier individual universal reglabil pe înălțime – 312 buc;- dulap individual pentru elevi, cu 6 cușete –
52 buc;- dulap pentru depozitarea materialelor didactice – 13 buc;- cuier – 39 buc;2. Lotul II - Laborator de chimie, compus
din:- catedră pentru profesor – 1 buc;- masă de laborator pentru 4 elevi – 6 buc;- scaun elev – 25 buc;- dulap depozitare
substante chimice cu usi din sticla – 2 buc;- dulap de depozitare substante chimice cu 2 usi din sticla si 2 metalice – 1
buc;- nisa chimica – 1 buc;3. Lotul III - Cabinet de consiliere psihopedagogica, compus din:- birou managerial – 1 buc;- mobila
biblioteca – 1 buc;- scaun birou – 1 buc;- fotoliu para xl verde inchis , cu maner, dirtproof, impermeabil, dehusabil – 2
buc;- fotoliu rabatabil de masaj – 2 buc;- combinaţie bibliotecă/colţar – 2 buc;4. Lotul IV - Cabinet scolar, compus din:-
pachet tabla magnetica alba – 1 buc;- ansamblu mobilier – 1 buc;- cuier de perete – 2 buc;- catedra structura metalica cu
sertar – 1 buc;- scaun de birou – 25 buc;- banca scolara individuala – 24 buc;- flipchart magnetic mobil – 2 buc;- panou pluta
– 2 buc;Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia
de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite
prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in
care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare,
raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE
DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte
de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator
(cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ”
(DNSH - „Do No SignificantHarm”), conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin
Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului