Asigurarea mobilierului didactic pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se
desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind împărțită în 3 loturi,
astfel:1. Lotul I – Săli de clasă, com...
Asigurarea mobilierului didactic pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se
desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind împărțită în 3 loturi,
astfel:1. Lotul I – Săli de clasă, compus din: Set mobilier individual universal, reglabil – Banca reglabilă – Scaun reglabil
- 208 buc; Catedra cu rollbox – 12 buc; Scaun de birou ergonomic – 9 buc; Dulap elevi 6 cușete - 56 buc; Dulap elevi 4 cușete
- 14 buc; Dulap pentru depozitarea materialelor didactice - 12 buc; Cuier - 42 buc.2. Lotul II - Laborator multidisciplinar,
compus din: Masa de laborator cu chiuvetă pentru 2 elevi – 7 buc; Masă de laborator multifuncțională – 6 buc; Scaun – 27
buc; Masă de laborator pentru profesor – 1 buc; Dulap metalic pentru instrumente, materiale, aparatură – 3 buc;Dulap vitrină
pentru mulaje, colecții – 2 buc.3. Lotul III - Cabinet de Consiliere Psihopedagogică, compus din: Etajeră cu 2 usi si 4 nise
– 1 buc; Scaun de birou ergonomic – 1 buc;Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare,
in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari
sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”.
In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul
de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA
,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a
zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator
(cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ”
(DNSH - „Do No SignificantHarm”), conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin
Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului