Feedback
I.D.: 106881283

Mobilier didactic pentru Liceul cu Program Sportiv, Municipiul Târgu Jiu in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”.

Data publicarii
13.12.24
Coduri CPV
39151000 39300000
Termenul limita pentru depunere:
15.01.25 15:00
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Asigurarea cu mobilier școlar a unitaților de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind împărțită în 2 loturi, astfel:1. Lotul II - Laborator multidiscipli...
Asigurarea cu mobilier școlar a unitaților de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind împărțită în 2 loturi, astfel:1. Lotul II - Laborator multidisciplinar - valoare estimată: 54.107,90 lei, fără T.V.A, compus din:Masa de laborator cu chiuvetă pentru 2 elevi – 7 buc;Masă de laborator multifuncțională – 6 buc;Scaun – 27 buc;Masă de laborator pentru profesor – 1 buc;Dulap metalic pentru instrumente, materiale, aparatură – 3 buc;Dulap vitrină pentru mulaje, colecții – 2 buc.2. Lotul III - Cabinet de Consiliere Psihopedagogică- valoare estimată: 9.837,80 lei, fără T.V.A, compus din:Etajeră cu 2 usi si 4 nise – 1 buc;Scaun de birou ergonomic – 1 buc;Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare , in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P, prin accesarea Sectiunii dedicate ”SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ”SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA ” LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator(cu zilele de decalare).Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ” (DNSH - „Do No SignificantHarm”) , conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezentaasa cum sunt asumate prinDeclaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu