Asigurarea cu mobilier școlar a unitaților de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara
in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si
materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind împărțită în 2 loturi, astfel:1.
Lotul II - Laborator multidiscipli...
Asigurarea cu mobilier școlar a unitaților de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara
in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si
materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind împărțită în 2 loturi, astfel:1.
Lotul II - Laborator multidisciplinar - valoare estimată: 54.107,90 lei, fără T.V.A, compus din:Masa de laborator cu chiuvetă
pentru 2 elevi – 7 buc;Masă de laborator multifuncțională – 6 buc;Scaun – 27 buc;Masă de laborator pentru profesor – 1 buc;Dulap
metalic pentru instrumente, materiale, aparatură – 3 buc;Dulap vitrină pentru mulaje, colecții – 2 buc.2. Lotul III - Cabinet
de Consiliere Psihopedagogică- valoare estimată: 9.837,80 lei, fără T.V.A, compus din:Etajeră cu 2 usi si 4 nise – 1 buc;Scaun
de birou ergonomic – 1 buc;Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare , in legatura
cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii
se va transmite prin intermediul S.E.A.P, prin accesarea Sectiunii dedicate ”SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI.
In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul
de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA
”SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA ” LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a
zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator(cu
zilele de decalare).Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ”
(DNSH - „Do No SignificantHarm”) , conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezentaasa cum sunt asumate prinDeclaratia
privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului