Asigurarea mobilierului didactic pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului "Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităţilor de învăţământ din Municipiul Targu Jiu", achiziţia fiind împărţită în 3 loturi, astfel:
1. Lotul I – Săli de clasă, compus din: Set ...
Asigurarea mobilierului didactic pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului "Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităţilor de învăţământ din Municipiul Targu Jiu", achiziţia fiind împărţită în 3 loturi, astfel:
1. Lotul I – Săli de clasă, compus din: Set mobilier individual universal, reglabil – Banca reglabilă – Scaun reglabil - 208 buc; Catedra cu rollbox – 12 buc; Scaun de birou ergonomic – 9 buc; Dulap elevi 6 cuşete - 56 buc; Dulap elevi 4 cuşete - 14 buc; Dulap pentru depozitarea materialelor didactice - 12 buc; Cuier - 42 buc.
2. Lotul II - Laborator multidisciplinar, compus din: Masa de laborator cu chiuvetă pentru 2 elevi – 7 buc; Masă de laborator multifuncţională – 6 buc; Scaun – 27 buc; Masă de laborator pentru profesor – 1 buc; Dulap metalic pentru instrumente, materiale, aparatură – 3 buc;
Dulap vitrină pentru mulaje, colecţii – 2 buc.
3. Lotul III - Cabinet de Consiliere Psihopedagogică, compus din: Etajeră cu 2 usi si 4 nise – 1 buc; Scaun de birou ergonomic – 1 buc;
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI". In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI" cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII" in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de "a nu prejudicia in mod semnificativ" (DNSH - "Do No SignificantHarm"), conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului