Asigurarea mobilierului didactic pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului "Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităţilor de învăţământ din Municipiul Targu Jiu", achiziţia fiind împărţită în 3 loturi, astfel:
1. Lotul I – Săli de clasă, compus din: Pupit...
Asigurarea mobilierului didactic pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului "Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităţilor de învăţământ din Municipiul Targu Jiu", achiziţia fiind împărţită în 3 loturi, astfel:
1. Lotul I – Săli de clasă, compus din: Pupitru individual cu scaun, reglabile pe inaltime - 208 buc; Scaun – 8 buc; Catedra/masa profesorului - 8 buc; Dulap pentru depozitarea materialelor didactice - 8 buc; Tablă magnetică - 8 buc.
2. Lotul II - Laborator de chimie, compus din: Masă de laborator multifuncţională – 4 persoane – 6 buc; Scaun – 26 buc;Catedra - 1 buc; Scaun ergonomic – 1 buc; Dulap pentru depozitarea materialelor didactice - 6 buc.
3. Lotul III - Cabinet de Consiliere Psihopedagogică, compus din: Dulap metalic cu încuietoare – 1 buc; Birou – 1 buc; Scaun de birou ergonomic – 1 buc; Masă modulară – 1 buc; Fotoliu – 8 buc; Scaun taburet înalt – 10 buc; Bibliotecă – 1 buc.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI". In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI" cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII" in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de "a nu prejudicia in mod semnificativ" (DNSH - "Do No SignificantHarm"), conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului