Aasigurarea mobilierului scolar pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se
desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind împărțită în 3 loturi,
astfel:1. Lotul I – Sali de clasa, comp...
Aasigurarea mobilierului scolar pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se
desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind împărțită în 3 loturi,
astfel:1. Lotul I – Sali de clasa, compus din:- set mobilier individual Universal reglabil – 858 buc;- catedra cu rollbox
– 33 buc;- scaun de birou, ergonomic – 33 buc;- dulap elevi, 6 cușete – 132 buc;- dulap elevi, 4 cușete – 33 buc;- dulap pentru
depozitarea materialelor didactice – 33 buc.2. Lotul II - Laborator Multidisciplinar, compus din:- masa de laborator pentru
2 elevi – 17 buc;- scaun – 35 buc;- masa de laborator pentru profesor – 1 buc;- masă cu sertare pentru echipamente IT/audio-video
– 1 buc;- dulap metalic, securizat, pentru substanțe, 60 cm/50 cm/50 cm – 1 buc;- dulap metalic pentru instrumente, materiale,
aparatură – 3 buc;- dulap vitrina pentru mulaje, colectii – 1 buc.3. Lotul III - Cabinet de consiliere psihopedagogica, compus
din:- dulap securizat din lemn – 1 buc;- etajeră – 1 buc;- cuier birou – 1 buc;- tablă școlară magnetică – 1 buc;- panou de
plută pentru afișaj – 3 buc;- birou cu ușă securizată – 1 buc;- scaun ergonomic birou – 1 buc;- fotoliu cu suprafața ușor
de igienizat – 2 buc;- fotoliu minge / gonflabil piele eco umplut cu perle polistiren – 1 buc;- masă pentru imprimantă multifuncțională
– 1 buc;- panou magnetic – 1 buc;- set 4 cutii de plastic pentru depozitare, cu capac, de diferite dimensiuni – 1 buc.Numarul
de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte
de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul
S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in care solicitarile
de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat
si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”
cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are
obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ” (DNSH - „Do No SignificantHarm”),
conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii
principiilor DNSH in implementarea proiectului