Feedback
I.D.: 105897632

Mobilier didactic pentru „Liceul Tehnologic Henri Coanda Targu Jiu”, Lot 4 - Cabinet scolar, in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”

Data publicarii
21.11.24
Coduri CPV
39160000
Termenul limita pentru depunere:
30.12.24 15:00
Pretul estimativ:
22.135,05 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Asigurarea mobilierului didactic pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, asfel:Lotul 4 - Cabinet scolar compus din:- pachet tabla magnetica alba – 1 b...
Asigurarea mobilierului didactic pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, asfel:Lotul 4 - Cabinet scolar compus din:- pachet tabla magnetica alba – 1 buc;- ansamblu mobilier – 1 buc;- cuier de perete – 2 buc;- catedra structura metalica cu sertar – 1 buc;- scaun de birou – 25 buc;- banca scolara individuala – 24 buc;- flipchart magnetic mobil – 2 buc;- panou pluta – 2 buc;Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare , in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile.Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ”SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ”SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA ” LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator(cu zilele de decalare).Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ” (DNSH - „Do No SignificantHarm”) , conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezentaasa cum sunt asumate prinDeclaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu