ACHIZIŢIE DIRECTĂ MOBILIER DE BIROU: BIROU CONFERINŢĂ 1 BUC X 1218,48 LEI FĂRĂ TVA, DULAP TIP VESTIAR 1 BUC X 1638,65 LEI FĂRĂ TVA, MASĂ PENTRU TELEFON 1 BUC X 168,06 LEI FĂRĂ TVA; TOTAL OFERTĂ 3025,19 LEI FĂRĂ TVA. PRODUSELE FURNIZATE TREBUIE SĂ FIE ÎN DEPLINĂ CONCORDANŢĂ CU PREVEDERILE DIN PREZENTA ACHIZIŢIE, SOLICITĂRILE FORMULATE PRIN ADRESA CU NR.2585687 DIN 22.12.2020, DOCUMENTUL ANEXAT: CARACTERISTICI TEHNICE ANEXA...
ACHIZIŢIE DIRECTĂ MOBILIER DE BIROU: BIROU CONFERINŢĂ 1 BUC X 1218,48 LEI FĂRĂ TVA, DULAP TIP VESTIAR 1 BUC X 1638,65 LEI FĂRĂ TVA, MASĂ PENTRU TELEFON 1 BUC X 168,06 LEI FĂRĂ TVA; TOTAL OFERTĂ 3025,19 LEI FĂRĂ TVA. PRODUSELE FURNIZATE TREBUIE SĂ FIE ÎN DEPLINĂ CONCORDANŢĂ CU PREVEDERILE DIN PREZENTA ACHIZIŢIE, SOLICITĂRILE FORMULATE PRIN ADRESA CU NR.2585687 DIN 22.12.2020, DOCUMENTUL ANEXAT: CARACTERISTICI TEHNICE ANEXA NR.1 LA NR. 2562819 DIN 22.12.2020 PRECUM ŞI CU OFERTA DUMNEAVOASTRĂ CU NR.566 TRANSMISĂ ÎN DATA DE 22.12.2020 ŞI ÎNREGISTRATĂ LA SEDIUL IJJ DÂMBOVIŢA CU NR.2585688 DIN 22.12.2020. ACHIZIŢIA PRODUSELOR ESTE NECESARĂ PENTRU APROVIZIONAREA CU OBIECTE DE INVENTAR- BIROU CONFERINŢĂ, DULAP TIP VESTIAR, MASĂ CAFEA, BUNA DESFĂŞURARE A ACTIVITĂŢILOR SPECIFICE UNITĂŢII, ÎN VEDEREA ASIGURĂRII UNUI MEDIU FAVORABIL PENTRU ÎNDEPLINIREA ACTIVITĂŢILOR BIROCRATICE DIN CADRUL UNITĂŢII.