Feedback
I.D.: 73114248

Mobilier de birou pentru DRDP Cluj

Data publicarii
16.09.22 Exista 239.866 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39130000-2
Termenul limita pentru depunere:
27.09.22
Pretul estimativ:
129.806,00 RON - 129.806,00 RON
Documente participare:
  1. Formulare .doc
  2. FisaDate_DF1159401.pdf
  3. Sect. II- Instructiuni pt. ofertanti.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Mobilier de birou pentru DRDP Cluj Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în...
Mobilier de birou pentru DRDP Cluj Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele: a) Părţile contractante: Din punctul de vedere al schimbarii denumirii, al statutului, al actionariatului, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi, al schimbarii sediului; b) Pretul contractului: In cazul in care au fost emise decizii legislative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renuntarea la anumite taxe / impozite al caror efect se reflecta in cresterea/diminuarea costurilor pe baza carora s-a fundamentat pretul contractului; c) Modalitati de plata si recuperare a creanţelor: In cazul unor eventuale modificari ale legislatiei in domeniul financiar si fiscal; d) Verificare si receptie: In situatia in care sunt necesare mai multe documente pentru verificarea calitatii produselor; e) Durata contractului: In eventualitatea neconsumarii intregii cantitati contractate / valorii contractului. A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si competarile ulterioare, termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este cu cel putin 3 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. *Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu