Feedback
I.D.: 66928426

Mobilier camere camine studentesti

Data publicarii
09.03.22 Exista 1.010.414 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39120000-9
Termenul limita pentru depunere:
22.03.22
Pretul estimativ:
33.390,00 RON - 534.850,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 09.03.22 Publicat la 17.03.22 Publicat la 20.03.22
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului cadru il constituie achizitia de “Mobilier camere camine studentesti" conform specificaţiilor tehnice din Caietul de sarcini, care va avea prevăzuta ca operaţiune cu titlu de accesoriu gratuit, transportul, livrarea si montajul in caminul studentesc nr. 3, peraţiunea cu titlu de accesoriu gratuit, va fi asigurata de catre furnizor , prin încheierea unui Acord - cadru cu durata de la data semnării lui pe ...
Obiectul acordului cadru il constituie achizitia de “Mobilier camere camine studentesti" conform specificaţiilor tehnice din Caietul de sarcini, care va avea prevăzuta ca operaţiune cu titlu de accesoriu gratuit, transportul, livrarea si montajul in caminul studentesc nr. 3, peraţiunea cu titlu de accesoriu gratuit, va fi asigurata de catre furnizor , prin încheierea unui Acord - cadru cu durata de la data semnării lui pe o perioada de maxim 24 de luni şi a unor contracte subsecvente a căror durată nu va depăşi 6 luni. Procedura de achiziţie publică se va finaliza prin încheierea unui Acord-cadru de prestare servicii, urmând a fi semnat cu un număr de 3 operatori economici. Durata estimativă a contractului subsecvent cel mai mare este de maxim 6 luni de la data semnării de către ambele părţi. Contractele subsecvente se încheie la fiecare necesitate a Achizitorului, în urma aplicării criteriului de atribuire al Acordului - cadru, fără reluarea competiţiei în SEAP. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a-4-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor" Termen de raspuns autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 4- a zi; Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6. Durata Contractului subsecvent începe de la data intrării în vigoare şi se finalizează in termen de 30 de zile calendaristice sau pana la data îndeplinirii obligaţiilor contractuale în sarcina Părţilor. Contractul subsecvent intră în vigoare la data semnării acestuia de către ambele părţi si constituirea garantiei de buna executie. Furnizarea (livrarea) si montarea produselor/echipamentelor aferente contractului va începe de la data semnării contractului subsecvent de către ambele părţi şi va dura maxim 30 zile calendaristice sau, după caz, până la data îndeplinirii obligaţiilor contractuale în sarcina părţilor. La data furnizarii produselor /echipamentelor se va incheia un proces verbal de livrare al produselor/echipamentelor. Data de livrare inseamna data cand toate activitatile au fost realizate si produsele /echipamentelor de mobilier sunt furnizate, montate si instalate si acceptate de autoritatea contractanta. In termen de 5 zile lucratoare de la livrarea produselor/echipamentelor autoritatea contractanta va intocmi Proces-Verbal de Recepţie a Produselor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu