Mobilier Call Center tip linie 4 posturi izolat fonic, televizor LED Smart 65 inchi şi stand universal mobil display LCD/LED. Scrisoarea de intenţie nr. A_APS 9612/06.08.2019 şi formularele sunt publicate pe site-ul ANAF în secţiunea Anunţuri de achiziţii bunuri şi servicii. Vă rugăm să ne transmiteţi/depuneţi oferta dumneavoastră care trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii: A. Documente de calificare - trebui...
Mobilier Call Center tip linie 4 posturi izolat fonic, televizor LED Smart 65 inchi şi stand universal mobil display LCD/LED. Scrisoarea de intenţie nr. A_APS 9612/06.08.2019 şi formularele sunt publicate pe site-ul ANAF în secţiunea Anunţuri de achiziţii bunuri şi servicii. Vă rugăm să ne transmiteţi/depuneţi oferta dumneavoastră care trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii: A. Documente de calificare - trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii:
1. Datele de identificare ale societăţii (adresă, număr de identificare, CUI, Cont trezorerie), precum şi datele de contact ale persoanei desemnată în relaţiile cu A.N.A.F. 2. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertei, în fotocopii semnate şi certificate pentru conformitate cu originalul, din care să rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, codul C.A.E.N corespunzător activităţii care face obiectul prezentei achiziţii. 3. Oferta va fi însoţită de o declaraţie pe proprie răspundere privind: a) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.164 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu completările şi modificările ulterioare – F1, b) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu completările şi modificările ulterioare, coroborat cu art.166 (2) din acelaşi act normative – F2, c) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.167 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu completările şi modificările ulterioare – F3, d) Certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal central competent din care să reiasă neînregistrarea de obligaţii de plată restante bugetului general consolidat la data depunerii ofertei. 4. Disponibilitatea societăţii dumneavoastră de a presta serviciile solicitate. B. Oferta va conţine: 1) Oferta financiară, exprimată în lei fără TVA şi cu TVA inclus. La elaborarea propunerii financiare, ofertanţii vor lua în calcul toate cheltuielile pe care le implică îndeplinirea obligaţiilor contractuale. În acest sens, autoritatea contractantă presupune că, în propunerea financiară depusă, ofertanţii au inclus costurile şi cheltuielile pe care le implică prestarea serviciilor care fac obiectul achiziţiei directe, în strictă concordanţă cu prevederile legale şi cu cerinţele beneficiarului.
2) Oferta tehnică, prin care operatorul economic îşi asumă faptul că respectă în totalitate cerinţele beneficiarului. C. Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 de zile.