Feedback
I.D.: 37707226

Mobilier Call Center tip linie 4 posturi izolat fonic, televizor LED Smart 65 inchi şi stand universal mobil display LCD/LED

Data publicarii
06.08.19 Exista 1.029.438 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30237260-9
Termenul limita pentru depunere:
14.08.19
Pretul estimativ:
30.345,00 RON - 30.345,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1096204.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Mobilier Call Center tip linie 4 posturi izolat fonic, televizor LED Smart 65 inchi şi stand universal mobil display LCD/LED. Scrisoarea de intenţie nr. A_APS 9612/06.08.2019 şi formularele sunt publicate pe site-ul ANAF în secţiunea Anunţuri de achiziţii bunuri şi servicii. Vă rugăm să ne transmiteţi/depuneţi oferta dumneavoastră care trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii: A. Documente de calificare - trebui...
Mobilier Call Center tip linie 4 posturi izolat fonic, televizor LED Smart 65 inchi şi stand universal mobil display LCD/LED. Scrisoarea de intenţie nr. A_APS 9612/06.08.2019 şi formularele sunt publicate pe site-ul ANAF în secţiunea Anunţuri de achiziţii bunuri şi servicii. Vă rugăm să ne transmiteţi/depuneţi oferta dumneavoastră care trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii: A. Documente de calificare - trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii: 1. Datele de identificare ale societăţii (adresă, număr de identificare, CUI, Cont trezorerie), precum şi datele de contact ale persoanei desemnată în relaţiile cu A.N.A.F. 2. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertei, în fotocopii semnate şi certificate pentru conformitate cu originalul, din care să rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, codul C.A.E.N corespunzător activităţii care face obiectul prezentei achiziţii. 3. Oferta va fi însoţită de o declaraţie pe proprie răspundere privind: a) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.164 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu completările şi modificările ulterioare – F1, b) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu completările şi modificările ulterioare, coroborat cu art.166 (2) din acelaşi act normative – F2, c) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.167 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu completările şi modificările ulterioare – F3, d) Certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal central competent din care să reiasă neînregistrarea de obligaţii de plată restante bugetului general consolidat la data depunerii ofertei. 4. Disponibilitatea societăţii dumneavoastră de a presta serviciile solicitate. B. Oferta va conţine: 1) Oferta financiară, exprimată în lei fără TVA şi cu TVA inclus. La elaborarea propunerii financiare, ofertanţii vor lua în calcul toate cheltuielile pe care le implică îndeplinirea obligaţiilor contractuale. În acest sens, autoritatea contractantă presupune că, în propunerea financiară depusă, ofertanţii au inclus costurile şi cheltuielile pe care le implică prestarea serviciilor care fac obiectul achiziţiei directe, în strictă concordanţă cu prevederile legale şi cu cerinţele beneficiarului. 2) Oferta tehnică, prin care operatorul economic îşi asumă faptul că respectă în totalitate cerinţele beneficiarului. C. Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 de zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de mentenanţă chiller CLINT (CHA/K786-P 11-110952/1), centrala termică şi ventiloconvectoare, şi trecerea instalaţiei de climatizare de pe încălzire pe răcire şi ulterior trecerea de pe răcire pe încălzire - pentrul anul 2020. 09.12.19
Servicii de întreţinere şi reparare a instalaţiilor sub presiune, a seviciilor de verificare/reglare a supapelor de siguranţă, a serviciior de întreţinere CTA/chiller + ventiloconvectoare, curăţare coşuri de fum, precum şi achiziţia de piese de schimb în sediile A.N.A.F. 07.04.21
Servicii de colectare, transport şi depozitare deşeuri menajere/industriale la groapa de gunoi şi colectare selectivă a deşeurilor reciclabile, pentru sediile ANAF ianuarie-decembrie 2020, respectiv: LOTUL I, LOT II şi LOT III. 13.01.20
Servicii de colectare, transport şi depozitare deşeuri menajere/industriale la groapa de gunoi şi colectare selectivă a deşeurilor reciclabile, pentru sediile Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, pentru 12 luni, respectiv pentru perioada 01.01.2020 – 31.12.2020 09.12.19
Rechizite necesare pentru desfăşurarea activităţii în condiţii optime a personalului Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – aparat propriu. 11.05.18
Achiziţionarea a 3 bucăţi cabine de pază pentru sediile Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – aparat propriu 19.11.19
Produse pentru deparazitare externă şi internă pentru câini 21.01.20
Servicii de perfectionare/formare profesională pentru 9 (nouă) salariaţi 16.11.18
Rechizite pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală-aparat propriu, conform caiet de sarcini,ataşat 03.07.19
Furnizare rechizite