În conformitate cu prevederile art.18 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, bunurile care fac obiectul prezentei achiziţii se referă la Mobilier şcolar pentru dotarea unităţii de învăţământ preuniversitar, Liceul "Dr.Lazăr Chirilă Baia de Arieş", în valoare de 304.607,28 lei, în cadrul proiectului de investiţii pe fonduri nerambursabile cu titlul: “Dotarea cu mobilier...
În conformitate cu prevederile art.18 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, bunurile care fac obiectul prezentei achiziţii se referă la Mobilier şcolar pentru dotarea unităţii de învăţământ preuniversitar, Liceul "Dr.Lazăr Chirilă Baia de Arieş", în valoare de 304.607,28 lei, în cadrul proiectului de investiţii pe fonduri nerambursabile cu titlul: “Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a Liceului Dr.Lazăr Chirilă Baia de Arieş", cod F-PNRR-Dotări-2023-4461, finanţat prin Programul Naţional de Redresare şi Rezilienţă - Componenta 15 Educaţie. Pentru respectarea principiului proportionalităţi şi pentru facilitarea participării orcărui ofertant eligibil la procedura de atribuire, achiziţia este structurată pe 3 loturi în funcţie de locurile de folosinţă, astfel: - LOTUL 1-dotarea unui Laborator de ştiinţe (multidisciplinar), LOTUL 2 –dotarea sălilor de clasă şi a unui cabinet psihopedagogic şi LOTUL 3 –dotarea grădiniţei.
Produsele furnizate vor fi noi, nefolosite şi vor răspunde cerinţelor tehnice minimale din Caietul de sarcini.
Tema prezentului proiect este "cresterea calitatii actului educational in Liceul Dr.Lazăr Chirilă Baia de Arieş.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.