Feedback
I.D.: 97116325

MM-F-02 - Furnizare echipamente SCADA

Data publicarii
13.05.24 Exista 95.780 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42961200 30200000 30233000 32420000 32422000 34144000 38424000 38520000 44613400 48517000 48820000 50100000 80530000
Termenul limita pentru depunere:
02.07.24 15:00
Pretul estimativ:
22.754.780,00 RON
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul il reprezinta furnizarea de echipamente SCADA destinate activitatii de intretinere si exploatare a infrastructurii de apa si apa uzata din departamentul GIS-SCADA la nivelul ariei de operare a Operatorului Regional S.C. VITAL S.A., precum si instalare, punere in functiune, instruirea personalului de exploatare al achizitorului, asistenta tehnica pentru intretinere si reparatii in perioada de gar...
Contractul il reprezinta furnizarea de echipamente SCADA destinate activitatii de intretinere si exploatare a infrastructurii de apa si apa uzata din departamentul GIS-SCADA la nivelul ariei de operare a Operatorului Regional S.C. VITAL S.A., precum si instalare, punere in functiune, instruirea personalului de exploatare al achizitorului, asistenta tehnica pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie, conform prevederilor Caietului de sarcini, astfel: 1)SERVERE2) ECHIPAMENTE DE STOCARE3) ECHIPAMENTE DE RETEA4) ECHIPAMENTE DE SECURITATE RETEA5) ECHIPAMENTE DE PROTECTIE SERVERE SI ECHIPAMENTE DE RETEA6) AUTOLABORATOR DIGITALIZARE RETEA7) STATIE GRAFICA DIGITALIZARE RETEA8) STATII DE LUCRU9)SOFTWARESpecificatiile tehnice ale echipamentelor ce urmeaza sa fie furnizate, precum si cerintele privind punerea in functiune si serviciile conexe sunt detaliate in Caietul de sarcini.Conditii de livrare: DDP (INCOTERMS 2020)Termen maxim de livrare (furnizare, punere in functiune si instruire): 16 luni calendaristice de la data ordinului de incepere, din care 15 luni calendaristice de la data emiterii ordinului de începere pentru livrarea produselor, si de 1 luna calendaristica pentru teste, punere in functiune si instruire personal. Garanție minim 24 luni calendaristice. Total durata contract 40 luni calendaristice.NOTE:1. Numar de zile pana la care operatorii economici interesati pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19.2. Entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.Valoarea estimata nu include cheltuieli diverse si neprevazute. Valoarea estimată nu poate fi suplimentată. Dacă preţul ofertat depăşeşte valoarea estimată astfel cum a fost stabilită şi documentată înainte de iniţierea procedurii de atribuire, oferta este considerată inacceptabilă conform art. 228 (4) din Legea nr. 99/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu