Feedback
I.D.: 69445949

Ministerul Sportului organizează prezenta consultare de piaţă în vederea obţinerii de informaţii pentru achiziţionarea unui Sistem Naţional pentru Informaţii Sportive, pentru dimensionarea adecvată a bugetului şi pentru definitivarea cerinţelor din Caietul de sarcini.

Data publicarii
25.05.22 Exista 824.873 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72000000-5
Termenul limita pentru depunere:
10.06.22
 
 
Documente participare:
  1. ANUNT-CONSULTARE PIATA-M1-MS-2022.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ministerul Sportului este organizat şi funcţionează conform H.G. nr. 25/05 01 2022 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sportului, publicat în Monitorul Oficial nr. 20 din 06.01.2022, cuprinzand: 42 Direcţii judeţene de sport , 48 Cluburi Sportive, 10 Complexe Sportive Nationale, C.N.F.P.A.,Muzeul Sportului, I.N.C.S. 1. Descrierea serviciilor şi produselor a. Descriere produse Achiziţionarea unui Sistem Naţ...
Ministerul Sportului este organizat şi funcţionează conform H.G. nr. 25/05 01 2022 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sportului, publicat în Monitorul Oficial nr. 20 din 06.01.2022, cuprinzand: 42 Direcţii judeţene de sport , 48 Cluburi Sportive, 10 Complexe Sportive Nationale, C.N.F.P.A.,Muzeul Sportului, I.N.C.S. 1. Descrierea serviciilor şi produselor a. Descriere produse Achiziţionarea unui Sistem Naţional pentru Informaţii Sportive (SNIS), astfel: - analiza detaliată şi proiectarea soluţiei informatice sistemului; - implementarea sistemului; - preluarea bazelor de date existente în cadrul instituţiei, şi încărcarea în noul sistem (datele există actualmente în format tabelar .xls/.xlsx, respectiv în format electronic .pdf/.jpg) - conectarea bazei de date a sistemului, cu alte baze de date existente la alte instituţii subordonate (recomandat prin sistem API) - instruirea personalului Ministerului pentru administrarea şi utilizarea sistemului; - testarea soluţiei implementate; - documentarea modului de lucru pentru soluţia implementată (elaborarea unei proceduri/ instrucţiuni de lucru); - operaţionalizarea sistemului; - servicii de găzduire a aplicaţiilor (in sistem cloud sau servere dedicate) –2 ani; - suport tehnic şi mentenanţă în perioada de garanţie – 2 ani; Serviciul achiziţionat va fi implementat atât la nivelul Ministerului cât şi a instituţiilor subordonate. b. Descriere funcţionalităţi Soluţia informatică ce se va achiziţiona va include minim următoarele funcţionalităţi generale: - Să fie creat în tip modular - Modulele trebuie să funcţioneze şi offline, fără conectare permanentă de serverul principal - Trebuie să fie conectat cu Sistem de Management Electronic al Documentelor - Următoarele module sunt necesare - Conectarea cu sistemul informatic - Preluarea de documente electronice în sistem prin activitate de scanare şi upload; - Posibilitatea de căutare a documentelor pe diverse criterii; - Posibilitatea de alocare automată de numere de înregistrare în registre definite; - Gestionarea fluxurilor informaţionale; - Prelucrarea documentului şi a metadatelor asociate cu trasabilitatea versiunilor realizate; - Posibilitatea arhivării electronice a documentelor conform legislaţiei în vigoare; - Posibilitatea de a insera multiple ştampile de tip electronic, semnături electronice calificate, respectiv diferite mesaje, sublinieri si adnotari pe documentele electronice de către diferiţi utilizatori; - Criptarea datelor conform cerinţelor regulamentelor legale (GDPR) precum şi a procedurilor de securitate; - Posibilitatea de multiacces, resprectiv deschiderea concurentă a unui document de către mai mulţi utilizatori; Principalele module aferente aplicaţiei vor fi următoarele: - Modul Registrul Cluburilor - MRC o Colectare, prelucrare, stocare documente privind entităţile sportive / sau conectat cu Sistem de Management Electronic al Documentelor o Introducerea / modificarea / ştergerea datelor despre Asociaţii/Cluburi/Federaţii sportive o Imprimare documente pe baza datelor stocate (Avize, Certificate etc) o Nr de utilizatori pentru introducerea datelor simultan cca 50 o Nr de entităţi stocate cca 25000 o Nr de caracteristici individuale de stocat despre o entitate – cca 30 o Nr documente/entitate cca 40 pagini (PDF, JPG etc) o Trimitere şi primire email cu ataşament/ sau conectat cu Sistem de Management Electronic al Documentelor o Conectat cu modulele (MRS, MSS, MPS, MFS) - Modul Registrul Sportivilor - MRS o Colectare, prelucrare, stocare documente privind sportivi o Introducerea / modificarea / ştergerea datelor despre sportivi o Nr de utilizatori pentru introducerea datelor simultan cca 200 o Nr de sportivi estimaţi cca 500.000, target 2.000.000 o Nr de caracteristici individuale de stocat despre un sportiv – cca 15 o Nr documente/sportiv cca 5 pagini (PDF, JPG etc) o Conectat cu modulele (MRC, MSS, MCRS, MFS, MPS, MCMS, MES) - Modul Registrul Specialiştilor în Sport - MSS o Colectare, prelucrare, stocare documente privind specialişti în sport o Introducerea / modificarea / ştergerea datelor despre specialişti în sportivi o Conectarea cu Sistemul existent din cadrul Centrul Naţional de Formare şi Perfecţionare a Antrenorilor o Nr de utilizatori pentru introducerea datelor simultan cca 200 o Nr de specialişti estimaţi cca 100.000, target 200.000 o Nr de caracteristici individuale de stocat despre o persoană – cca 15 o Nr documente/persoană cca 10 pagini (PDF, JPG etc) o Conectat cu modulele (MCS, MFS, MPS, MRBS,MES ) - Modul Registrul Bazelor Sportive - MRBS o Colectare, prelucrare, stocare documente privind entităţile sportive / sau conectat cu Sistem de Management Electronic al Documentelor o Introducerea / modificarea / ştergerea datelor despre bazelor sportive o Imprimare documente pe baza datelor stocate (Avize, Certificate etc) o Nr de utilizatori pentru introducerea datelor simultan cca 50 o Nr de entităţi stocate cca 25000 o Nr de caracteristici individuale de stocat despre o entitate – cca 60 o Nr documente/baza sportivă cca 40 pagini (PDF, JPG etc) o Trimitere şi primire email cu ataşament/ sau conectat cu Sistem de Management Electronic al Documentelor o Conectat cu modulele (MCS, MES, MFS, MPS ) - Modul Evenimente Sportive - MES o Colectare, prelucrare, stocare documente privind evenimente sportive o Introducerea / modificarea / ştergerea datelor despre evenimente sportive o Imprimare documente pe baza datelor stocate (Avize etc) o Nr de utilizatori pentru introducerea datelor simultan cca 50 o Nr de Evenimente stocate anual cca 20.000 o Nr de caracteristici individuale de stocat despre un eveniment – cca 20 o Nr documente/eveniment cca 10 pagini (PDF, JPG etc) o Conectat cu modulele (MRC, MRS, MRBS, MCRS, MFS, MCMS) - Modul Colectare Rezultate Sportive – MCRS o Colectare, prelucrare, stocare documente privind rezultate sportive o Introducerea / exportarea / modificarea / ştergerea datelor despre rezultate sportive o Nr de utilizatori pentru introducerea datelor simultan cca 100 o Posibilitatea de a exporta date din MES o Nr de Rezultate stocate anual cca 200/eveniment (cca 4.000.000 calculat cu 20.000 de evenimente o Nr de caracteristici individuale de stocat despre un rezultat – cca 7 o Nr documente/rezultat cca 1-2 pagini (PDF, JPG etc) o Conectat cu modulele (MES, MRS, MSS, MBS) - Modul Finanţare Sportivă – MFS o Colectare, prelucrare, stocare documente privind finanţările sportive / sau conectat cu Sistem de Management Electronic al Documentelor o Introducerea / modificarea / ştergerea datelor despre finanţarea persoanelor juridice (Cluburi/Federaţii/COSR prin finanţare directă, sau prin programe), respectiv persoane fizice (sportivi/antrenori/alte ajutoare – premii/rente viagere etc) o Imprimare documente pe baza datelor stocate (Avize, Certificate etc) o Nr de utilizatori pentru introducerea datelor simultan cca 200 o Nr de date stocate anual cca 15.000 o Nr de caracteristici individuale de stocat despre o finanţare – cca 20 o Nr documente/finanţare între 5 - 100 pagini (PDF, JPG etc) o Trimitere şi primire email cu ataşament/ sau conectat cu Sistem de Management Electronic al Documentelor o Conectat cu modulele (MRC, MRS, MSS, MRBS, MCRS, MPS, MCMS) - Modul Pregătire Sportivă – MPS o Colectare, prelucrare, stocare documente privind pregătire sportivă o Introducerea / modificarea / ştergerea datelor despre pregătirea sportivilor (planuri de antrenament, teste, analize biomotrice etc) o Imprimare documente pe baza datelor stocate (Analize, Rapoarte etc) o Nr de utilizatori pentru introducerea datelor simultan cca 1000 o Nr de date stocate anual cca 30.000 o Nr de caracteristici individuale de stocat despre un plan/test – cca 10 o Nr documente/plan între 5 - 100 pagini (PDF, JPG etc) o Trimitere şi primire email cu ataşament/ sau conectat cu Sistem de Management Electronic al Documentelor o Conectat cu modulele (MRC, MRS, MSS, MRBS, MES, MFS, MCMS) - Modul Control Medical Sportiv - MCMS o Cu ajutorul acestui modul medicii sportivi vor primi acces la evidenţa sportivilor, unde vor putea introduce rezultatele controalelor medicale peridoice o Conectat cu modulele (MRS) - Modul instituţii subordonate; Prin intermediul modulului se va permite accesarea / introducerea / modificarea informaţiilor de la nivelul instituţiilor subordonate, de exemplu: date de identificare sportivi, buget alocat per instituţie, stadiul competiţiilor sportive anuale etc. - Modul de raportare; Prin intermediul modulului se va permite configurarea unor rapoarte sau tablouri de bord care să afişeze în format tabelar sau grafic informaţii despre documente şi fluxurile de lucru din sistem. Modulele menţionate se vor adapta pentru implementarea în cadrul instituţiilor subordonate. Aplicaţia va permite integrarea cu clientul de email şi va putea permite managementul utilizatorilor în funcţie de categorii predefinite, precum şi integrarea măsurilor de securitate. c. Durata estimată a contractului Se estimează o durată de realizare intre 6-12 luni, pentru furnizare licenţe, analiză, proiectare, implementare sistem, instruire pentru administrare şi utilizare, cât şi testarea şi operaţionalizarea sistemului. d. Garanţie necesară Se va avea în vedere asigurarea unei perioade de garanţie de minim 24 de luni de la data punerii în funcţiune a sistemului. e. Activitate de instruire Se vor avea in vedere si servicii de instruire pentru următoarele categorii: - experţi pentru administrare aplicaţie (specialişti IT din cadrul Ministerului); - utilizatori din cadrul Ministerului cât şi instituţiile subordonate (vor fi instruiţi directorii, şefii de compartimente, cât şi înlocuitorii acestora, dar şi alţi angajaţi din Ministerul Sportului). f. Infrastructura hardware necesară În ceea ce priveşte infrastructura hardware necesară realizării proiectului, se vor propune separat optiunile si necesarul de echipamente aferente solutiei propuse.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu