Servicii de solutionare a incidentelor semnalate, prin: telefon, email, serviciul de ticketing redmine, TeamViewer, on line meeting SERVICII DE MENTENANTA CORECTIVA DE SISTEM - corectii intervenite asupra datelor sau solutionarea bug-urilor de sistem, pentru respectarea functionarii permanente a sistemului, zilnic, in intervalul orar 09:00 AM - 16:00 PM; - operatiile de remediere/interventie se realizeaza in afara acestui i...
Servicii de solutionare a incidentelor semnalate, prin: telefon, email, serviciul de ticketing redmine, TeamViewer, on line meeting SERVICII DE MENTENANTA CORECTIVA DE SISTEM - corectii intervenite asupra datelor sau solutionarea bug-urilor de sistem, pentru respectarea functionarii permanente a sistemului, zilnic, in intervalul orar 09:00 AM - 16:00 PM; - operatiile de remediere/interventie se realizeaza in afara acestui interval cu exceptia celor care decurg din necesitatea remedierii functionalitatilor, in vederea asigurarii unui timp minim de nefunctionare a sistemului. SERVICII DE MENTENANTA LEGISLATIVA - actualizari legislative ale sistemului pentru respectarea functionarii permanente a acestuia, in conformitate cu normele legislative in vigoare; - operatiile de mentenanta se realizeaza intr-un interval de timp agreat, cu exceptia celor care decurg din necesitatea remedierii functionalitatilor, in vederea asigurarii unui timp minim de nefunctionare a sistemului. SERVICII DE MENTENANTA EVOLUTIVA - modificare/schimbare/adaptare la noi proceduri de lucru a functionalitatilor de sistem existente pentru respectarea functionarii permanente a sistemului, in conformitate cu cerintele Beneficiarului de modificare/schimbare/adaptare a sistemului la noi proceduri de lucru