Helpdesk NON-STOP (suport tehnic) telefonic/ mail. Verificarea echipamentelor specifice interconectate cu baze de date securizate, statii de lucru in sistem integrat, protocol de lucru specific. Asistenta tehnica, instruire personal beneficiar. Testare, diagnoza, constatare defectiuni. Inlocuirea componentelor ce nu pot fi reparate, cu achitarea doar a pretului componentelor, nu se percepe manopera la inlocuirea componentel...
Helpdesk NON-STOP (suport tehnic) telefonic/ mail. Verificarea echipamentelor specifice interconectate cu baze de date securizate, statii de lucru in sistem integrat, protocol de lucru specific. Asistenta tehnica, instruire personal beneficiar. Testare, diagnoza, constatare defectiuni. Inlocuirea componentelor ce nu pot fi reparate, cu achitarea doar a pretului componentelor, nu se percepe manopera la inlocuirea componentelor defecte. Lucrari de up-grade la cererea beneficiarului. Configurare si/sau instalare de software de aplicatie. Configurare si/sau instalare, optimizare sistem de operare. Recomandare soft-uri necesare si upgrade-uri hardware. Instalare echipamente periferice. Consultanta tehnica privind inlocuirea echipamentului. Echipamente similare oferite gratuit pe durata reparatie( daca aceasta dureaza mai mult de 5 zile). Verificarea functionalitate aplicatii instalate. Devirusare si recuparare date. Posibilitate stocare date back-up in sistem Cloud. In cazul in care se constata defectiuni, se vor intocmi rapoarte si procese verbale de constatare, cu recomandari clare pentru beneficiar. Piesele de schimb in cazul defectiunilor, vor fi achizitionate separat in baza unui deviz, manopera de montaj fiind inclusa in costurile contractului de intretinere / service.