Feedback
I.D.: 41493209

Mentenanta preventiva şi corectivă pentru nava maritimă de supraveghere Proiect OPV 6610

Data publicarii
28.01.20 Exista 210.648 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50241000-6
Termenul limita pentru depunere:
04.03.20
Pretul estimativ:
4.499.397,00 RON - 8.195.988,00 RON
Documente participare:
  1. 02. Caiet de sarcini mentenanta preventiva sistem propulsie si energetic OPV-semnat-semnat.doc
  2. 04.2. FORMULARUL NR. 8-semnat.xlsx
  3. FisaDate_DF1075030.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Obiectul acordului cadru este reprezentat de achiziţionarea de servicii de mentenanţă preventivă (revizii tehnice periodice) şi corectivă (servicii de reparaţie a subsistemelor / componentelor / subansamblelor) pentru sistemul de propulsie, energetic şi instalaţii electromecanice de bord din cadrul navei maritime de supraveghere proiect OPV 6610 din dotarea Poliţiei de Frontieră. 2. Total valoare/cant. min. estimată con...
1. Obiectul acordului cadru este reprezentat de achiziţionarea de servicii de mentenanţă preventivă (revizii tehnice periodice) şi corectivă (servicii de reparaţie a subsistemelor / componentelor / subansamblelor) pentru sistemul de propulsie, energetic şi instalaţii electromecanice de bord din cadrul navei maritime de supraveghere proiect OPV 6610 din dotarea Poliţiei de Frontieră. 2. Total valoare/cant. min. estimată contract subsecvent (lei fără TVA): 6.250 lei/1 serviciu Total valoare/cant. max. estimată contract subsecvent (lei fără TVA): 600.000 lei/40 servicii Total valoare/cant. min. estimată acord cadru (lei fără TVA): 4.499.397 lei/205 servicii Total valoare/cant. max. estimată acord cadru (lei fără TVA): 8.195.988 lei/468 servicii. 3. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 10-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECŢIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. 4. Solicitările de clarificare în legătură cu documentaţia de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://sicapprod.e-licitatie.ro), prin accesarea secţiunii dedicate "Întrebări" din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfăşurare. Pentru vizualizarea documentaţiei de atribuire încărcate în SEAP op. ec. trebuie să dispună de un program necesar vizualizării fişierelor semnate electronic. 5. ATENŢIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesaţi vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele ataşate la secţiunea "Întrebări" NU VOR CONŢINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu