Feedback
I.D.: 92808638

MENTENANTA LA SISTEMELE DE SECURITATE

Data publicarii
30.01.24 Exista 54.393 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Pretul estimativ:
1.600,00 RON - 1.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie asigurarea serviciiilor de mentenanta a sistemelor de securitate ( sistem de alarmare la efractie, sistem de supraveghere video, sistem de control acces). Prestatorul va asigura oper. de mentenanta si service echipamentelor, componentelor si accesoriilor sistemului, constând în minim urmatoarele operatii: verif. starii fizice a conexiunilor si integritatii acestora; verif. integritatii ...
Obiectul contractului îl constituie asigurarea serviciiilor de mentenanta a sistemelor de securitate ( sistem de alarmare la efractie, sistem de supraveghere video, sistem de control acces). Prestatorul va asigura oper. de mentenanta si service echipamentelor, componentelor si accesoriilor sistemului, constând în minim urmatoarele operatii: verif. starii fizice a conexiunilor si integritatii acestora; verif. integritatii echip. si comp. sistemului; - la fiecare 12 luni, se vor înlocui bateriile si acumulatorii (contra cost). În cazul acumulatorilor, daca nu au fost înlocuiti dupa 12 luni, se vor înlocui, obligatoriu, dupa 24 de luni de functionare a sistemului; - testarea param. tehnico-functionali ai sist. privitor la satisfacerea cerintelor de securitate ale Beneficiarului; Daca in procesul de mentenanta se constata defectiuni ale echip , disfunctionalitati ale inst. ce nu fac obiectul garantiei si nu pot fi remediate pe loc , consumabile(acumulatori) de inlocuit, acestea se vor specifica in procesul verbal de mentenanta si se va intocmi deviz cu echipamentele, materialele si manopera necesare inlocuirii/remedierii/ punerii in functiune a instalatiei, dupa caz. La evenimentele aparute pe parcursul derularii contractului (în perioada dintre revizii), deplasarea pentru interventie se va face în maxim 48 ore de la solicitarea beneficiarului. În acest caz se va percepe un tarif de intervenţie şi constatare, indiferent de natura defectului, în valoare de 180 lei/interventie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu