Conditii neacceptate la termen: Program Suport
Luni - Vineri 08:00 - 18:00
Asistenta Tehnica (remote telefon / teamviewer) DA - 50 interventii
Interventii ON-SITE (la sediul clientului) DA
numar maxim de 10 interventii sau 40 de ore
Timp de raspuns maxim remote
(MAXIM) 30 minute
Timp de raspuns maxim pentru interventie on-site
(MAXIM)4 ore
Suport OS(sistem de operare)
Upgrade / downgrade firmaware si alte softuri pentr...
Conditii neacceptate la termen: Program Suport
Luni - Vineri 08:00 - 18:00
Asistenta Tehnica (remote telefon / teamviewer) DA - 50 interventii
Interventii ON-SITE (la sediul clientului) DA
numar maxim de 10 interventii sau 40 de ore
Timp de raspuns maxim remote
(MAXIM) 30 minute
Timp de raspuns maxim pentru interventie on-site
(MAXIM)4 ore
Suport OS(sistem de operare)
Upgrade / downgrade firmaware si alte softuri pentru printere DA
Auditare/Evaluare anuala
Se va crea un raport de audit anual general, care să cuprindă totalitatea echipamentelor de calcul şi print, in mod gratuit.DA
Tehnician dedicat
Se atribuie persoana dedicata contului (tehnician cu datele de contact aferente numar de telefon / skype / mail) DA
Monitorizare Proactiva Licente & Soft-uri, pentru calculatoare, imprimante, servere, firewall, switch, router, etc...
(se face mentenanta permanenta prin monitorizarea echipamentelor) DA
Manopera Reparatii GRATUITA
(Nivelul reparatiilor efectuate de noi este la cel mai inalt nivel)DA
Discount inclus pentru achizitionarea de Consumabile OEM
consumabile - cartuse, birotica si papetarie si hartie intre 2 - 15 % fata de pretul de lista ,Discount inclus pentru achizizitionarea de
Echipamente IT / Printing (calculatoare, laptop-uri, telefoane, tablete, imprimante, videoproiectoare, componente, etc…)
intre 5 - 25 % fata de pretul de lista
Discount inclus pentru achizizitionarea de
Cartuse de imprimanta compatibile intre 30 - 40 % fata de pretul de lista
Furnizarea si punerea la dispozitie,