Program Suport Luni - Vineri 08:00 - 18:00 Asistenta Tehnica (remote telefon / teamviewer) DA - 50 interventii Interventii ON-SITE (la sediul clientului) DA numar maxim de 7 interventii sau 20 de ore Timp de raspuns maxim remote (MAXIM) 30 minute Timp de raspuns maxim pentru interventie on-site (MAXIM)4 ore Suport OS(sistem de operare) Upgrade / downgrade firmaware si alte softuri pentru printere DA Auditare/Evaluare anuala...
Program Suport Luni - Vineri 08:00 - 18:00 Asistenta Tehnica (remote telefon / teamviewer) DA - 50 interventii Interventii ON-SITE (la sediul clientului) DA numar maxim de 7 interventii sau 20 de ore Timp de raspuns maxim remote (MAXIM) 30 minute Timp de raspuns maxim pentru interventie on-site (MAXIM)4 ore Suport OS(sistem de operare) Upgrade / downgrade firmaware si alte softuri pentru printere DA Auditare/Evaluare anuala Se va crea un raport de audit anual general, care să cuprindă totalitatea echipamentelor de calcul şi print, in mod gratuit.DA Tehnician dedicat Se atribuie persoana dedicata contului (tehnician cu datele de contact aferente numar de telefon / skype / mail) DA Monitorizare Proactiva Licente & Soft-uri, pentru calculatoare, imprimante, servere, firewall, switch, router, etc... (se face mentenanta permanenta prin monitorizarea echipamentelor) DA Manopera Reparatii GRATUITA (Nivelul reparatiilor efectuate de noi este la cel mai inalt nivel)DA Discount inclus pentru achizitionarea de Consumabile OEM consumabile - cartuse, birotica si papetarie si hartie intre 2 - 15 % fata de pretul de lista ,Discount inclus pentru achizizitionarea de Echipamente IT / Printing (calculatoare, laptop-uri, telefoane, tablete, imprimante, videoproiectoare, componente, etc…) intre 5 - 25 % fata de pretul de lista Discount inclus pentru achizizitionarea de Cartuse de imprimanta compatibile intre 30 - 40 % fata de pretul de lista Furnizarea si punerea la dispozitie, GRATUIT, a unui a