Art. 2. OBIECTUL CONTRACTULUI 2.1. Obiectul prezentului contract consta in furnizarea de catre Prestator a unor servicii pentru mentenanţa pentru sistemele de calcul software şi/sau hardware, echipamente IT (multifuncţionale, laptop, calculatoare), centrală telefonică. 2.2. Mentenanţa software se realizează de la distanţă, la cerere, oricând în timpul programului de lucru. 2.3 Mentenanţa hardware sau care necesită prezenţa ...
Art. 2. OBIECTUL CONTRACTULUI 2.1. Obiectul prezentului contract consta in furnizarea de catre Prestator a unor servicii pentru mentenanţa pentru sistemele de calcul software şi/sau hardware, echipamente IT (multifuncţionale, laptop, calculatoare), centrală telefonică. 2.2. Mentenanţa software se realizează de la distanţă, la cerere, oricând în timpul programului de lucru. 2.3 Mentenanţa hardware sau care necesită prezenţa fizică a echipei de depanări, se realizează la cerere, în orice zi de Vineri, între orele 12:00 şi 18:00. 2.3. Obiectul contractului poate fi extins prin Act Aditional, semnat de reprezentantii ambelor parti. Mmentenanţa a echipamentelor IT, a reţelelor de comunicaţii, multifuncţionale, cetrală telefonică şi echipamente software şi/sau hardware.