Feedback
I.D.: 86033193

Mentenanţa software pentru aplicaţia (back-end şi front-end) parcari puplice/resedinta

Data publicarii
16.08.23 Exista 132.880 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48326000-9
Pretul estimativ:
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Mentenanţa software pentru aplicaţia (back-end şi front-end) de tip registratură pentru parcarile de resedinta/parcari publice, GIS, modul alocare blocatoare, modul dedicate inspectorilor a. Actualizarea platformelor de tip back-end şi front-end (Laravel, AngularJS) la cerere pentru buna funcţionare a Registraturii; b. Actualizarea modulelor aferente din cadrul aplicaţiei (back-end, cât şi front-end) pentru buna funcţionare...
Mentenanţa software pentru aplicaţia (back-end şi front-end) de tip registratură pentru parcarile de resedinta/parcari publice, GIS, modul alocare blocatoare, modul dedicate inspectorilor a. Actualizarea platformelor de tip back-end şi front-end (Laravel, AngularJS) la cerere pentru buna funcţionare a Registraturii; b. Actualizarea modulelor aferente din cadrul aplicaţiei (back-end, cât şi front-end) pentru buna funcţionare a fluxului informaţional c. Actualizarea rapoartelor/borderourilor/e-ticketing la cerere pentru a corespunde cu noile reglementări din cadrul Instituţiei d. Buna funcţionare a metodelor de plată existente prin platforma, cât şi actualiazrea lor conform procesatorilor de plăţi la nevoie e. Buna fncţionare a tuturor automatizărilor din cadrul aplicaţiei de tip back-end (server) f. Protejarea platformei de următoarele vulnerabilităţi - Cross-site scripting (XSS) şi reflected (RSS); - Information leakage; - SQL injection; Predictible resource location - Insufficientbuthentication; - Insufficient authorization; - Content spoofing; - HTTP response splitting; - Directory indexing; - Abuse of functionality; - Alte vulnerabilităţi cunodcutr ale programelor; utilizate în dezvoltarea platformei web. - timp de răspuns în funcţie de categoria de solicitare după cum urmează: I. Solicitare critică: timp de răspuns 1 oră, timp de remediere max. 3 ore; II. Solicitare majoră: timp de răspuns 2 ore, timp de remediere max. 5 ore; III. Solicitare normală: timp de răspuns 3 ore
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu