softuri (sisteme de operare, programe educaţionale şi de gestionare, etc.); -mentenanţă tehnică specializată care să acopere toate aspectele hardware/software la nivel de staţii de lucru locale (identificare defecte, înlocuire piese defecte, inclusiv setare parametri funcţionare în reţea a diferitelor periferice IT ataşate la calculatoare (staţii de lucru, laboratoare, simulatoare), laptop/notebook – UPS, mulţi-funcţionale,...
softuri (sisteme de operare, programe educaţionale şi de gestionare, etc.); -mentenanţă tehnică specializată care să acopere toate aspectele hardware/software la nivel de staţii de lucru locale (identificare defecte, înlocuire piese defecte, inclusiv setare parametri funcţionare în reţea a diferitelor periferice IT ataşate la calculatoare (staţii de lucru, laboratoare, simulatoare), laptop/notebook – UPS, mulţi-funcţionale, switch) cu excepţia echipamentelor aflate în garanţie care intră sub incidenţa contractului de garanţie cu firma furnizoare a echipamentelor respective. În situaţia echipamentelor în garanţie, activitatea prestatorului constă doar în monitorizarea funcţionării echipamentului, constatarea în scris a defectului şi înştiinţarea responsabilului de contract din partea autorităţii contractante. -consultanţă şi acordare de asistenţă software/tehnică pe durata de lucru a personalului autorităţii contractante, la cerere, pentru utilizatorii sistemelor informatice; -perfecţionarea continuă a sistemelelor informatice în conformitate cu strategia autorităţii contractante; -depanare software ; - evitarea defectelor accidentale ale echipamentelor pe perioada de intervenţie service. mai putin