Feedback
I.D.: 30276095

Mentenanţă Sistem Informatic Integrat implementat în proiectele: 1.Platforma de instruire continuă pentru angajaţii Primăriei Municipiului Piatra Neamţ ( acronym-eForm”)-COD SMIS-CSNR 23354 2.Municipiul Piatra Neamţ - inovaţíe şi informatizare pentru cetăţeni şi mediul de afaceri COD SMIS –CSNR 14232 3. Implementarea la nivelul Municipiului Piatra Neamţ a unui Sistem TIC, în scopul asigurării interoperabilităţii la nivel organizaţional, semantic şi tehnic, cu impact asupra eficientizării activităţii interne a instituţiei şi furnizării de

Data publicarii
21.08.18 Exista 95.860 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Termenul limita pentru depunere:
05.09.18
Pretul estimativ:
150.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1013101.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ofertantul se obligă să acopere integral următoarele condiţii: 1. să pună la dispoziţie servicii de tip HelpDesk (24 ore x7 zile), şi să stabileascăun punct unic de contact pentru toate incidentele, prin intermediul căruia: va monitoriza şi gestiona incidentele până la închiderea acestora şi va menţine legătura cu persoana de contact din partea Autorităţii Contractante pentru a oferi informaţii legate de incidente; 2.să înr...
Ofertantul se obligă să acopere integral următoarele condiţii: 1. să pună la dispoziţie servicii de tip HelpDesk (24 ore x7 zile), şi să stabileascăun punct unic de contact pentru toate incidentele, prin intermediul căruia: va monitoriza şi gestiona incidentele până la închiderea acestora şi va menţine legătura cu persoana de contact din partea Autorităţii Contractante pentru a oferi informaţii legate de incidente; 2.să înregistreze solicitările din partea Autorităţii Contractanteîn platformade suport şi urmărire a rezolvării acestora ; 3. să pună la dispoziţie canalele de comunicare care să includă: telefon, fax, email, web; 4. să rezolve solicitările din partea Autorităţii Contractante în conformitate cu timpii de răspuns şi remediere asociaţi fiecărui tip de incident; 5. să realizeze activităţile de întreţinere a sistemului cu frecvenţa şi în condiţiile prezentate; 6. să realizeze activităţile de dezvoltare necesare în cazul modificărilor legislative sau extinderii sistemului cu funcţionalităţi noi, la cererea scrisă a Autorităţii Contractante 7. să deţină un certificat standard al garantiei calităţii; 8. să raporteze activităţile desfăşurateşi să furnizeze livrabilele cerute prin acest Caiet de sarcini;9. să include in preţul ofertat toate costurile asociate cu asigurarea garanţiei şi suportului pentru toate componentele prezentate, la nivelul şi în condiţiile detaliate în acest Caiet de sarcini. Din partea Autorităţii Contractante vor fi desemnate persoanele care au dreptul să iniţieze procedura de notificare de incidente. Transmiterea incidentului va fi însoţită de tipul de incident asociat problemei apărute, iar acesta poate fi modificat cu acordul părţilor în funcţie de evoluţia în timp a incidentului. Serviciile vor fi oferite 24h pe zi, 7 zile pe săptămână, pe toată perioada de derulare a contractului subsecvent. În caietele de sarcini sunt detaliate sistemele informatice integrate aferente fiecărui proiect in parte .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Mentenanţă Sistem Informatic Integrat implementat în proiectele: 1.Platforma de instruire continuă pentru angajaţii Primăriei Municipiului Piatra Neamţ ( acronym-eForm”)-COD SMIS-CSNR 23354 2.Municipiul Piatra Neamţ - inovaţíe şi informatizare pentru cetăţeni şi mediul de afaceri COD SMIS –CSNR 14232 3. Implementarea la nivelul Municipiului Piatra Neamţ a unui Sistem TIC, în scopul asigurării interoperabilităţii la nivel organizaţional, semantic şi tehnic, cu impact asupra eficientizării activităţii interne a instituţiei şi furnizării de  
Mentenanta Sistemului Informatic implementat în cadrul institutiei pentru centrele bugetare subordon  
Mentenanţă Sistem Informatic Integrat implementat în proiectele: 1. Implementarea la nivelul Mun  
Mentenanţa echipamente şi accesorii hardware  
Serviciul de consultanta în management pentru proiectul "Implementare sistem de management inteligent al traficului în municipiul Piatra Neamţ" 04.06.20
Serviciul de consultanta în management pentru proiectul "Implementare sistem de management inteligent al traficului în municipiul Piatra Neamţ"  
Serviciul de consultanta în management pentru proiectul „ Regenerare urbană a coridorului secundar de mobilitate pe axa est-vest - Etapa I (Bulevardul 9 Mai - Strada Dimitrie Leonida din Piatra Neamţ)”, cod SMIS 126609 06.11.19
Servicii de organizare eveniment Community Retreat, 14-16 iunie 2024, Piatra Neamt, Rubik Hub 28.05.24
Proiectare şi execuţie lucrări obiectiv de investiţii in cadrul proiectului "Construire sediu nou pentru Spitalul Judeţean de Urgenţă Piatra Neamţ, judeţul Neamţ", cu funcţiuni şi tehnologii inovative pentru protejarea climei şi digitalizare 27.11.23
SUSPENDATA - Proiectare şi execuţie lucrări obiectiv de investiţii in cadrul proiectului "Construire sediu nou pentru Spitalul Judeţean de Urgenţă Piatra Neamţ, judeţul Neamţ", cu funcţiuni şi tehnologii inovative pentru protejarea climei şi digitalizare 27.11.23