Feedback
I.D.: 54015914

Mentenanţă si suport tehnic sistem de automatizare vânzări şi management al cantinei studentesti

Data publicarii
04.02.21 Exista 294.729 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72320000-4
Pretul estimativ:
9.000,00 RON - 9.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul Caietului de sarcini îl constituie achiziţionarea unui serviciu de mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul de automatizare vânzări şi management al cantinei din Campusul studenţesc „Tudor Vladimirescu”, pentru o perioadă de 12 luni. Sistemul pentru automatizare vânzări şi management necesar cantinei studenţeşti este format dintr-o componentă principală software si componente hardware, după cum urmează: - 8 buc....
Obiectul Caietului de sarcini îl constituie achiziţionarea unui serviciu de mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul de automatizare vânzări şi management al cantinei din Campusul studenţesc „Tudor Vladimirescu”, pentru o perioadă de 12 luni. Sistemul pentru automatizare vânzări şi management necesar cantinei studenţeşti este format dintr-o componentă principală software si componente hardware, după cum urmează: - 8 buc. - software licenţiat vânzare şi management cantină Grand Chef; - 4 buc. - POS cu touch display 15’’; - 2 buc. – sursă neîntreruptibilă (UPS); - 2 buc. - cântar comercial; - 3 buc. - casa de marcat Succes M; - 2 buc. - software comunicaţie casa de marcat Fprint. Termenul de soluţionare a problemelor software şi asistenţă tehnică: maxim 24 ore de la semnalarea evenimentului. Termenul de remediere a problemelor la echipamentele hardware: este de maxim 24 de ore de la momentul anunţării defecţiunilor. Disponibilitatea serviciilor: de luni până vineri, în intervalul orar 09.00-17.00. Primirea sesizărilor: în scris, prin apel telefonic. Rezolvarea sesizărilor se va face, după caz: telefonic, prin interventii la distanţă prin internet, sau deplasare la locaţie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu