Feedback
I.D.: 65422337

Mentenanţă programe de Impozite şi Taxe, Registrul Agricol, Contabilitate şi a sistemelor ....

Data publicarii
19.01.22 Exista 223.075 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72600000-6
Pretul estimativ:
60.000,00 RON - 60.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Denumire contract : Mentenanţă programe de Impozite şi Taxe, Registrul Agricol, Contabilitate şi a sistemelor informatice şi a imprimantelor din Primăria Baciu pe anul 2022 serviciile se vor desfăşura conform documentaţiei de atribuire şi ofertei tehnice şi financiare transmise de către ofertant în SEAP la care se adaugă asistenţă pentru remedirerea problemelor informatice software şi hardware ale echipamentelor Primăriei...
Denumire contract : Mentenanţă programe de Impozite şi Taxe, Registrul Agricol, Contabilitate şi a sistemelor informatice şi a imprimantelor din Primăria Baciu pe anul 2022 serviciile se vor desfăşura conform documentaţiei de atribuire şi ofertei tehnice şi financiare transmise de către ofertant în SEAP la care se adaugă asistenţă pentru remedirerea problemelor informatice software şi hardware ale echipamentelor Primăriei Baciu. Toate documentele şi informaţiile transmise pe mail, în format tipărit sau in SEAP la autoritatea contractanta si care au stat la baza selectării acestei oferte ca fiind câştigătoare fac parte din termenii si condiţiile contractuale acceptate de către ofertant şi sunt anexa la contractul de achiziţie ce se va încheia. Derularea contractului se va face numai pe bază de comandă scrisă şi semnată de către autoritatea contractantă iar preţurile unitare vor fi cele din oferta care a stat la baza încheierii contractului. Autoritatea contractantă poate emite note de comandă până cel mult la valoarea contractului încheiat. Modelul de contract poate fi solicitat pe mail înainte de acceptarea achiziţiei în SEAP de către ofertant. Încheierea unui contract de achiziţie este obligatoriu in maxim 10 zile lucrătoare de la aprobarea achiziţiei in SEAP între autoritatea contractanta şi ofertant, în cazul în care una dintre părţi refuză încheierea contractului autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a solicita şi anularea achiziţiei în SEAP.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu