Feedback
I.D.: 49850016

Mentenanţă instalaţia de detecţie, semnalizare, alarmare şi avertizare incendii - IDSAI

Data publicarii
21.09.20 Exista 93.204 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
25.09.20
Pretul estimativ:
3.785,00 RON - 3.785,00 RON
Documente participare:
  1. caiet sarcini idsai.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Ofertantul trebuie să asigure Mentenanţa instalaţiei de detecţie, semnalizare, alarmare şi avertizare incendii – IDSAI conform celor specificate în Anexa nr. 1 la Formular nr. 2 în baza NORMATIVULUI PRIVIND SECURITATEA LA INCENDIU A CONSTRUCTIILOR Partea a Ill-a - INSTALATII DE DETECTARE, SEMNALIZARE ŞI AVERTIZARE INCENDIU - lndicativ P118/3 – 2015. Termen: trimestrul IV/2020 – data va fi comunicată prin comanda emisă...
1. Ofertantul trebuie să asigure Mentenanţa instalaţiei de detecţie, semnalizare, alarmare şi avertizare incendii – IDSAI conform celor specificate în Anexa nr. 1 la Formular nr. 2 în baza NORMATIVULUI PRIVIND SECURITATEA LA INCENDIU A CONSTRUCTIILOR Partea a Ill-a - INSTALATII DE DETECTARE, SEMNALIZARE ŞI AVERTIZARE INCENDIU - lndicativ P118/3 – 2015. Termen: trimestrul IV/2020 – data va fi comunicată prin comanda emisă de fiecare centru în parte. Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi durata contractului de servicii până la data de 30.04.2021 (ianuarie – aprilie 2021 (trim I – trim II 2021) conform art 165 din HG 395/2016. 2. Ofertantul trebuie să întocmească "Fişa de lucrări" ce va cuprinde următoarele: - examinare cablaje şi blocuri funcţionale centrală; - examinare sursă de alimentare, inclusiv bateria de acumulator; - examinare cablaje interioare şi contacte; - examinare listă de evenimente cuprinse în memoria centrală – la imprimantă se scoate lista cu evenimentele înregistrate; - probe la sistemul de alimentare cu deconectare de la alimentare şi menţinerea în funcţiune cu alimentarea pe acumulator/rezervă; - verificare sistem propriu de testare cu observarea afişajului centralei şi a buzzer-ului intern, concordanţa cu panoul sinoptic. - verificarea buclelor şi numărului de componente din sistem; - verificarea nivelului de semnal de la fiecare detector; - verificarea integrităţii cablurilor de semnalizare; - refacere marcaje trasee cabluri semnalizare; - verificare detectoare de gaz metan; - curăţarea detectorilor de fum dacă au ajuns la pragul de prealarmă, astfel încât să se elimine alarmările false; - verificarea şi curăţarea detectorilor radio şi barierelor IR; - verificarea sirenelor, hupelor şi dispozitivelor auxiliare; - înlocuirea bateriilor descărcate; - acţionarea detectoarelor automate şi/sau butoanelor manuale la alarmă de incendiu şi la defect pentru a observa corecta funcţionare, afişarea în cadrul centralei şi funcţionarea sirenelor/hupelor. Procedura se va înregistra în Registrul de control/Jurnal sistem de detecţie şi avertizare incendiu. - remedieri defecţiuni; 3. să emită factura pentru prestarea serviciilor, conform comenzilor emise, pe fiecare beneficiar (centru) în parte; Factura va fi emisă cu datele de identificare ale achizitorului – D.G.A.S.P.C. Gorj şi ale beneficiarului efectiv.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu