1. Administrare website, asistenţă si mentenanţă pentru următoarele categorii:
- Legislaţie – prevederi legislative privind comunicarea informaţiilor de interes public si transparenta decizionala; utilizarea serviciilor electronice naţionale (licitaţii, plăti taxe, formulare, statistici), etc. - http://www.aniap.ro/Documente/Compendiu_Legislativ_Site_Web.pdf
- Public ţintă – aspect legate de accesibilitatea site-ului: po...
1. Administrare website, asistenţă si mentenanţă pentru următoarele categorii:
- Legislaţie – prevederi legislative privind comunicarea informaţiilor de interes public si transparenta decizionala; utilizarea serviciilor electronice naţionale (licitaţii, plăti taxe, formulare, statistici), etc. - http://www.aniap.ro/Documente/Compendiu_Legislativ_Site_Web.pdf
- Public ţintă – aspect legate de accesibilitatea site-ului: posibilitatea de a putea fi utilizat de pe multiple dispozitive (calculator, tableta, telefon); informaţii in limba minorităţii majoritare, in cazul in care exista o minoritate de cel puţin 20% din populaţie; informaţii într-o limba de circulaţie internaţională pentru turişti; respectarea bunelor practici tehnologice privind accesibilitatea informaţiilor pentru persoanele cu dizabilităţi (screen-reader, etc)
- Canal de comunicare bidirecţional: site-ul oferă informaţii publice astfel comunica către utilizatori; in acelaşi timp utilizatorii site-ului pot oferi feedback, pot completa formulare, pot cere informaţii suplimentare, astfel este necesar ca instituţia sa ia in calcul prelucrarea si valorificarea fluxului de informaţie ce vine de la utilizatorii site-ului. Scopul este ca site-ul sa fie interfaţa de comunicare electronica, de pe site sa fie publicate informaţiile in mod automatizat si către alte canale, ca de ex. reţelele de socializare.
- Aspecte tehnice – domeniul informaţional este unul cu o dinamica accentuata, apar des noutăţi tehnologice cu care t