Feedback
I.D.: 97116458

MEDICAMENTE 2023 - 2025

Data publicarii
13.05.24 Exista 162.765 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33690000
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru de achizitie medicamente pentru tratamentul pacientilor si a bolnavilor internati in Spitalul Clinic de Boli Infectioase Constanta infectati sau nu cu COVID-19. Descrierea loturilor se gaseste in sectiunea loturi si caietul de sarcini. Cantitati minime si maxime totale pentru acord cadru 22671 si 2401260 Cantitati minime si maxime totale pentru contract subsecvent 22671 si 355189. Valori minim...
Acord cadru de achizitie medicamente pentru tratamentul pacientilor si a bolnavilor internati in Spitalul Clinic de Boli Infectioase Constanta infectati sau nu cu COVID-19. Descrierea loturilor se gaseste in sectiunea loturi si caietul de sarcini. Cantitati minime si maxime totale pentru acord cadru 22671 si 2401260 Cantitati minime si maxime totale pentru contract subsecvent 22671 si 355189. Valori minime si maxime totale pentru acord cadru 553861.45 si 39313416.40. Valori minime si maxime totale pentru contract subsecvent 553861.45 si 5806712.46. Modificarea cantitatii maxime ce poate fi achizitionata in maxim de 10% din valoarea acordului cadru pentru fiecare lot in parte. Toate aceste informatii se gasesc in caietul de sarcini si documentatia de atribuire . Achizitorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral prezentul contract/acordul-cadru/contract-subsecvent, printr-o notificare scrisa, fara nicio compensatie, de la data la care incheierii contractelor subsecvente ,acordurilor-cadru incheiate de Ministerul Sanatatii ,in calitate de unitate centralizata de achizitii .In acest caz, prestatorul are dreptul de a pretinde numai plata corespunzatoare pentru partea din contract/acord-cadru/contract-subsecvent indeplinita pana la data denuntarii unilaterale a prezentului contract. Calendarul de raspuns la solicitarile de clarificari: Termenul prevazut la sectiunea I.3. se compune din: 11 zile pentru solicitarea de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, 3 zile pentru raspunsul la solicitarile de clarificari si 4 zile pentru validare ANAP anterior termenului de raspuns
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu