Feedback
I.D.: 87769649

Matrita timbru sec

Data publicarii
02.10.23 Exista 93.190 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42962000-7
Pretul estimativ:
4.877,37 RON - 4.877,37 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Matrita timbru sec - SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ „SFÂNTUL IOAN CEL NOU” SUCEAVA - SERVICIUL JUDETEAN DE MEDICINĂ LEGALĂ SUCEAVA - 1 buc; SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ „SFÂNTUL IOAN CEL NOU” SUCEAVA - CABINET MEDICINA LEGALĂ RĂDĂUTI - 1 buc; SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ „SFÂNTUL IOAN CEL NOU” SUCEAVA - CABINET MEDICINĂ LEGALĂ CÂMPULUNG MOLDOVENESC - 1 buc;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare panouri publicitare precum şi materiale de informare şi comunicare, necesare implementării în condiţii corespunzătoare a proiectului PNRR/2022/C12/MS/I2.4-I2.4 02.04.24
Mapa cu buzunar aplicat  
Furnizare dotări şi echipamente specializate pentru dotarea a 5 paturi din cadrul secţiei de Neonatologie din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă “Sf. Ioan cel Nou" Suceava, necesare proiectul "Micii Luptători – Şansa la viaţă", finanţat în cadrul Programului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 12 – Sănătate, Investiţia: 2. Dezvoltarea infrastructurii spitaliceşti publice, Inv 02.04.24
Furnizare dotări și echipamente specializate pentru dotarea a 5 paturi din cadrul secției de Neonatologie din cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență “Sf. Ioan cel Nou” Suceava, necesare proiectul "Micii Luptători – Șansa la viață", finanțat în cadrul Programului Național de Redresare și Reziliență, Componenta 12 – Sănătate, Investiția: 2. Dezvoltarea infrastructurii spitalicești publice, Inv 02.04.24
Furnizare dotări şi echipamente pentru screening, necesare proiectului "Micii Luptători – Şansa la viaţă", finanţat în cadrul Programului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 12 – Sănătate, Investiţia: 2. Dezvoltarea infrastructurii spitaliceşti publice, Investiţia specifică: I2.3. Secţii de terapie intensivă pentru nou-născuţi, apel de proiecte MS-0023 11.07.24
Furnizare dotări și echipamente pentru screening, necesare proiectului "Micii Luptători – Șansa la viață", finanțat în cadrul Programului Național de Redresare și Reziliență, Componenta 12 – Sănătate, Investiția: 2. Dezvoltarea infrastructurii spitalicești publice, Investiția specifică: I2.3. Secții de terapie intensivă pentru nou-născuți, apel de proiecte MS-0023 11.07.24
Furnizare dotări și echipamente specializate pentru dotarea a 5 paturi din cadrul secției de Neonatologie din cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență “Sf. Ioan cel Nou” Suceava, necesare proiectul "Micii Luptători – Șansa la viață", finanțat în cadrul Programului Național de Redresare și Reziliență, Componenta 12 – Sănătate, Investiția: 2. Dezvoltarea infrastructurii spitalicești publice, Inv  
Furnizare dotări și echipamente pentru screening, necesare proiectului "Micii Luptători – Șansa la viață", finanțat în cadrul Programului Național de Redresare și Reziliență, Componenta 12 – Sănătate, Investiția: 2. Dezvoltarea infrastructurii spitalicești publice, Investiția specifică: I2.3. Secții de terapie intensivă pentru nou-născuți, apel de proiecte MS-0023  
Furnizare de Panouri afişaj stradal tip LED pentru informare/avertizare - 6 (şase) buc. (achiziţie, proiectare şi instalare)  
Închiriere spatiu în suprafata de 160 mp - 180 mp. 27.12.16