Feedback
I.D.: 64054454

Materiale Sanitare Relicitate

Data publicarii
12.12.21 Exista 100.537 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000-3
Termenul limita pentru depunere:
17.01.22
Pretul estimativ:
2.567.750,40 RON - 6.238.472,40 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI ANEXA LA CAIET.pdf
  2. DRAFT ACORD CADRU CONTR SUBSECVENT.pdf
  3. Formulare.doc
Locul realizarii:
Satu Mare
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul procedurii vor fi achizitionate diverse materiale sanitare necesare tratarii pacientilor internati in spital, conform anexelor caietului de sarcini. Pentru achizitia acestor produse s-a primit referatul de necesitate cu nr. 21447/29.10.2021 si 23207/23.11.2021, intocmite de Director ingrijiri Tarba Raluca Mariana, Sef sectie UPU-SMURD -Dr. Moldovan Adriana, avizat DFC si Aprobate de conducerea SJUSM prin care se s...
In cadrul procedurii vor fi achizitionate diverse materiale sanitare necesare tratarii pacientilor internati in spital, conform anexelor caietului de sarcini. Pentru achizitia acestor produse s-a primit referatul de necesitate cu nr. 21447/29.10.2021 si 23207/23.11.2021, intocmite de Director ingrijiri Tarba Raluca Mariana, Sef sectie UPU-SMURD -Dr. Moldovan Adriana, avizat DFC si Aprobate de conducerea SJUSM prin care se solicita achizitionarea de materiale sanitare necesare tratarii pacientilor internati in spital. Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia acord cadru pe o perioada de 36 luni. In intervalul unui an calendaristic se preconizeaza ca se vor incheia un numar estimativ de minim 1 contract subsevent si un numar maxim de 12 contracte subsecvente. AC: Pentru fiecare lot in parte, cant est min si cant est max in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini; CS: Pentru fiecare lot in parte, cant est min si cant est max in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini; CS: Pentru fiecare lot in parte, val est min si max a unui CS in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini; Pentru fiecare lot in parte, Cantitatea celui mai mare contract subsecvent = cantitatea maxima pe 12 luni Cantitatile minime si maxime pentru produsele prevazute in prezentul caiet de sarcini sunt estimative si autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente cu cantitati in functie de necesitate si in functie de bugetul alocat. Avand in vedere faptul ca aprovizionarea cu materiale sanitare se face in functie de numarul de pacienti, informatii care nu se cunosc cu precizie in momentul initierii unei proceduri de achizitie materialelor sanitare, autoritatea contractanta a decis ca pentru fiecare lot in parte, procedura sa se finalizeze prin incheierea cate unui acord cadru pentru o perioada de 36 de luni, cu mai multi ofertanti. Termenul limita in care AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari /informatii suplimentare va fi a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor conform art.160 coraborat cu art.161 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 20 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu