Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru pentru fiecare lot cu un numar de maxim 5 operatori economici, pentru furnizarea de materiale sanitare pentru protectia personalului, pentru o perioada de 6 luni, iar atribuirea contractelor subsecvente se va derula prin reluarea competitiei.
Reluarea competitiei se va desfasura online in SICAP, iar elementul care face obiectul reluarii competitiei este pretul...
Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru pentru fiecare lot cu un numar de maxim 5 operatori economici, pentru furnizarea de materiale sanitare pentru protectia personalului, pentru o perioada de 6 luni, iar atribuirea contractelor subsecvente se va derula prin reluarea competitiei.
Reluarea competitiei se va desfasura online in SICAP, iar elementul care face obiectul reluarii competitiei este pretul. În cazurile prevăzute la art. 119 din Legea nr.98/2016, autoritatea contractantă reia competiţia pe baza aceloraşi termeni şi condiţii aplicate pentru atribuirea acordului-cadru, detaliate acolo unde este necesar şi completate dacă este cazul cu alţi termeni şi condiţii prevăzute în documentaţia de atribuire elaborată în cadrul procedurii de atribuire a acordului-cadru. Operatorii economici au dreptul ca în procesul de reofertare să modifice elementul care face obiectul reluării competiţiei (PRETUL) numai în sensul îmbunătăţirii acestuia şi fără să afecteze celelalte elementele/condiţiile stabilite. Operatorii economici îşi vor menţine minim preţul din acordul cadru pe toată durata acestuia. În cazul în care, la momentul organizării reofertării, există operatori economici semnatari ai acordului cadru care nu reofertează, se va considera menţinerea preţului din acordul cadru.
Obiectul şi scopul acordurilor-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestora ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora.
Produsele ce urmează a fi achiziţionate sunt împărţite în loturi, pe cantităţi minime şi maxime estimate conform anexei Caietului de sarcini - parte componentă a Documentaţiei de atribuire.
În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 6 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificări , trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.