Obiectul procedurii il constituie incheierea unui acord cadru privind furnizarea de materiale sanitare pentru o perioda estimata de 24 luni, conform cerintelor din Caietul de sarcini - ANEXA Nr.1 cu 47 loturi.
OBLIGATIVITATEA PREZENTARII DE MOSTRE, PANA LA DEPUNEREA OFERTELOR. Mostrele prezentate de catre operatorul economica raman in custodia autoritatii, Serviciul de Ambulanta Judetean Iasi si vor constitui modele de ref...
Obiectul procedurii il constituie incheierea unui acord cadru privind furnizarea de materiale sanitare pentru o perioda estimata de 24 luni, conform cerintelor din Caietul de sarcini - ANEXA Nr.1 cu 47 loturi.
OBLIGATIVITATEA PREZENTARII DE MOSTRE, PANA LA DEPUNEREA OFERTELOR. Mostrele prezentate de catre operatorul economica raman in custodia autoritatii, Serviciul de Ambulanta Judetean Iasi si vor constitui modele de referinta in functie de care se verifica calitatea produselor contractante.
Frecventa si val. contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Canti. prevazute in caietul de sarcini, sunt orientative si nu se constituie in obligatie contrac. Aceaste cantitati au fost estimate la nivelul consumului mediu din anii anteriori. Contr. subsec. se vor atribui semestrial, in functie de creditele bugetare aprobate si necesitatile autoritatii contractante.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent/lot este: 1,320lei-Lot1; 2,963.28lei-Lot2; 1,965.6lei-Lot3; 4,552.68lei-Lot4; 21,624.64lei-Lot5; 1,845-Lot6; 3,168-Lot7; 816-Lot8; 2,616.6-Lot9; 51,690-Lot10; 2,675-Lot11; 908-Lot12; 16,350-Lot13; 14,334-Lot14; 17,700-Lot15; 806-Lot16; 2,981.48-Lot17; 6,942.75-Lot18; 27,645.20-Lot19; 8,005.68-Lot20; 1,705-Lot21; 4,152-Lot22; 49,398-Lot23; 36,930-Lot24; 20,245-Lot25; 53,757-Lot26; 9,889-Lot27; 1,244.50-Lot28; 9,040-Lot29; 17,760-Lot30; 715-Lot31; 26,400-Lot32; 20,250-Lot33; 4,500-Lot34; 10,872-Lot35; 28,560-Lot36; 4,816.50-Lot37; 2,490-Lot38; 458-Lot39; 28,000-Lot40; 1,737-Lot41; 1,418.40-Lot42; 56,700-Lot43; 1,500-Lot44; 1,243-Lot45; 1,544.45-Lot46; 4,000-Lot47;
Atentie: Termenul in care AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplim., este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiuneaI din Fisa de Date, respectiv 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare care nu au fost adresate in termenul stabilit la sectiunea I.1 din Fisa de date: Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile.