In cadrul procedurii vor fi achizitionate diverse materiale sanitare necesare tratarii pacientilor internati in spital, conform
anexelor caietului de sarcini. Pentru achizitia acestor produse s-a primit referatul de necesitate cu nr. 11376/14.06.2021
intocmit de Director ingrijiri Tarba Raluca Mariana, Sef sectie UPU-SMURD -Dr. Moldovan Adriana, avizat DFC si Aprobat de
conducerea SJUSM prin care se solici...
In cadrul procedurii vor fi achizitionate diverse materiale sanitare necesare tratarii pacientilor internati in spital, conform
anexelor caietului de sarcini. Pentru achizitia acestor produse s-a primit referatul de necesitate cu nr. 11376/14.06.2021
intocmit de Director ingrijiri Tarba Raluca Mariana, Sef sectie UPU-SMURD -Dr. Moldovan Adriana, avizat DFC si Aprobat de
conducerea SJUSM prin care se solicita achizitionarea de materiale sanitare necesare tratarii pacientilor internati in spital.
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia acord cadru pe o perioada de 36 luni. In intervalul
unui an calendaristic se preconizeaza ca se vor incheia un numar estimativ de minim 1 contract subsevent si un numar maxim
de 12 contracte subsecvente. AC: Pentru fiecare lot in parte, cantitatea estimata min si cantitatea estimata max in conformitate
cu prevederile Caietului de sarcini;CS: Pentru fiecare lot in parte, cantitatea estimata min si cantitatea estimata max in
conformitate cu prevederile Caietului de sarcini;CS: Pentru fiecare lot in parte, valoarea estimata min si max a unui CS in
conformitate cu prevederile Caietului de sarcini;Pentru fiecare lot in parte, Cantitatea celui mai mare contract subsecvent
= cantitatea maxima pe 12 luniAvand in vedere faptul ca aprovizionarea cu materiale sanitare se face in functie de numarul
de pacienti, informatii care nu se cunosc cu precizie in momentul initierii unei proceduri de achizitie, asigurarea continuitatii
in aprovizionarea cu produse este de maxima importanta astfel ca, autoritatea contractanta a decis ca pentru fiecare lot
in parte, procedura sa se finalizeze prin incheierea cate unui acord cadru cu mai multi ofertanti, numarul maxim 3, pentru
o perioada de 36 luni.Achizitorul nu se obligă a achizitiona nici cantitatea minima nici cea maxima pe parcursul acordului-cadru,
specificata in anexa la caietul de sarcini. Cantitatea ce se preconizeaza a fi achizitionata pe parcursul acordului-cadru
si specificata in documentatia de atribuire va fi achizitionata in functie de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie
si de necesitatile autoritatii contractante.Spitalul Judeţean de Urgenţă Satu Mare îşi rezervă dreptul de a redimensiona
cantitatea de materiale sanitare contractată în funcţie de resursele alocate şi necesităţile spitalului, iar furnizorul acceptă
necondiţionat modificările solicitate fără ca acestea să implice modificări de preţuri sau alte condiţii stabilite prin contract.
In cazuri temeinic justificate, daca activitatea medicala o cere, avand la baza un referat aprobat de managerul spitalului,
cantitatea maxima a acordului cadru pentru produsele de care este nevoie poate fi depasita conform legii.Termenul limita in
care AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari /informatii suplimentare va fi a 11 a zi inainte
de data limita de depunere a ofertelor conform art.160 coraborat cu art.161 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile
ulterioare Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor
: 20 zile.