Feedback
I.D.: 54200448

MATERIALE SANITARE – ACORD CADRU

Data publicarii
13.02.21 Exista 164.130 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000-3
Termenul limita pentru depunere:
30.03.21
Pretul estimativ:
77.336,14 RON - 2.222.374,16 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1105786.pdf
  2. Caiet Sarcini Materiale Sanitare 2021.doc
  3. Clauze Contractuale Materiale Sanitare 2021.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul procedurii il constituie incheierea unui Acord cadru privind "Furnizarea de materiale sanitare" pentru o perioda estimata de 24 luni, conform cerintelor din Caietul de sarcini - ANEXA Nr.1 cu 50 loturi. OBLIGATIVITATEA PREZENTARII DE MOSTRE, PANA LA DATA LIMITA DE DEPUNEREA OFERTELOR. Mostrele prezentate de catre operatorul economica raman in custodia autoritatii, Serviciul de Ambulanta Judetean Iasi si vor constit...
Obiectul procedurii il constituie incheierea unui Acord cadru privind "Furnizarea de materiale sanitare" pentru o perioda estimata de 24 luni, conform cerintelor din Caietul de sarcini - ANEXA Nr.1 cu 50 loturi. OBLIGATIVITATEA PREZENTARII DE MOSTRE, PANA LA DATA LIMITA DE DEPUNEREA OFERTELOR. Mostrele prezentate de catre operatorul economica raman in custodia autoritatii, Serviciul de Ambulanta Judetean Iasi si vor constitui modele de referinta in functie de care se verifica calitatea produselor contractante. Frecventa si val. contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Cantitatile prevazute in caietul de sarcini, sunt orientative si nu se constituie in obligatie contractuala. Aceaste cantitati au fost estimate la nivelul consumului mediu din anii anteriori. Contractele subsecvente se vor atribui semestrial, in functie de creditele bugetare aprobate si necesitatile autoritatii contractante. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent/lot este: LOT1 – 1,600lei; LOT2 – 2,963.28; LOT3 – 2,069lei; LOT4 – 5,676lei; LOT5 – 44,674lei; LOT6 – 14,400lei; LOT7 – 2,340lei; LOT8 – 427,5lei; LOT9 – 6,300lei; LOT10 – 3,360lei; LOT11 – 2,184lei; LOT12 – 913,5lei; LOT13 – 19,950lei; LOT14 – 36,240lei; LOT15 – 11,280lei; LOT16 – 4,116lei; LOT17 – 7,200lei; LOT18 – 4,867.5lei; LOT19 – 33,160lei; LOT20 – 4,129lei; LOT21 – 2,046lei; LOT22 – 3,600lei; LOT23 – 45,375lei; LOT24 – 12,915lei; LOT25 – 23,872lei; LOT26 – 810lei; LOT27 – 6,720lei; LOT28 – 786lei; LOT29 – 3,660lei; LOT30 – 5,280lei; LOT31 -3,900lei; LOT32 – 12,600lei; LOT33 – 10,125lei; LOT34 – 4,500lei; LOT35 – 2,436lei; LOT36 – 22,050lei; LOT37 - 9,078lei; LOT38 – 2,640lei; LOT39 – 458,4lei; LOT40 – 45,000lei; LOT41 – 1,770lei; LOT42 – 594lei; LOT43 - 15,250lei; LOT44 – 750lei; LOT45 – 38,400lei; LOT46 – 882lei; LOT47 – 70,080lei; LOT48 – 1,525lei; LOT49 – 1,800lei; LOT50 – 450lei; Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul/lot: LOT1 – 16lei; LOT2 – 29,63lei; LOT3 – 20,69lei; LOT4 – 56,76lei; LOT5 – 446,74lei; LOT6 – 144lei; LOT7 – 23,40lei; LOT8 – 4,27lei; LOT9 – 63,00lei; LOT10 – 33,60lei; LOT11 – 21,84lei; LOT12 – 9,13lei; LOT13 – 199,50lei; LOT14 – 362,40lei; LOT15 – 112,80lei; LOT16 – 41,16lei; LOT17 – 72lei; LOT18 – 48,67lei; LOT19 – 331,60lei; LOT20 – 41,29lei; LOT21 – 20,46lei; LOT22 – 36lei; LOT23 – 453,75lei; LOT24 – 129,15lei; LOT25 – 238,72lei; LOT26 – 8,10lei; LOT27 – 67,20lei; LOT28 – 7,86lei; LOT29 – 36,60lei; LOT30 – 52,80lei; LOT31 -39lei; LOT32 – 126lei; LOT33 – 101,25lei; LOT34 – 45lei; LOT35 – 24,36lei; LOT36 – 220,50lei; LOT37 - 90,78lei; LOT38 – 26,40lei; LOT39 – 4,58lei; LOT40 – 450lei; LOT41 – 17,70lei; LOT42 – 5,94lei; LOT43 - 152,50lei; LOT44 – 7,50lei; LOT45 – 384lei; LOT46 – 8,82lei; LOT47 – 700,80lei; LOT48 – 15,25lei; LOT49 – 18lei; LOT50 – 4,50lei; Atentie: Termenul in care AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiuneaI din Fisa de Date, respectiv 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare care nu au fost adresate in termenul stabilit la sectiunea I.1 din Fisa de date: Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu