Materiale frigotehnice necesare la nivelul Serviciului de Logistică al Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, conform Caietului de sarcini şi specificaţiile tehnice din acesta.
Condiţii contract :
1. Achiziţionarea materialelor se va realiza prin cumpărare directă în urma analizării ofertelor depuse.
2. Criteriul de atribuire – "preţul cel mai scăzut" per pachet materiale în condiţiile respectării în tota...
Materiale frigotehnice necesare la nivelul Serviciului de Logistică al Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, conform Caietului de sarcini şi specificaţiile tehnice din acesta.
Condiţii contract :
1. Achiziţionarea materialelor se va realiza prin cumpărare directă în urma analizării ofertelor depuse.
2. Criteriul de atribuire – "preţul cel mai scăzut" per pachet materiale în condiţiile respectării în totalitate a prevederilor caietului de sarcini şi specificaţiile tehnice din acesta.
3. Oferta va fi depusă la sediul Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti – Str. Valeriu Braniste nr. 9, Sector 3, Bucureşti – Serviciul de Logistică, Biroul Achiziţii, etaj 6, Telefon : 021.311.20.21 interior 32101, 32295 sau la adresa de e-mail: andreea.neagu@b.politiaromana.ro.
4. Cerinţe privind calitatea:
4.1. La elaborarea ofertei se va avea în vedere cuprinderea tuturor
specificaţiilor tehnice/dimensiunilor/datelor privind calitatea materialelor, etc., menţionate în caietul de sarcini şi specificaţiile tehnice.
4.2. Materialele trebuie să definească caracteristici referitoare la nivelul calitativ, tehnic şi de performanţă, siguranţă în exploatare, dimensiuni precum şi sisteme de asigurare a calităţii, terminologie, simboluri, teste şi metode de testare, ambalare, etichetare, marcare, condiţiile pentru certificarea conformităţii cu standardele relevante sau altele asemenea
5. Condiţii de livrare:
5.1. Durata de livrare: maxim 20 zile de la data achiziţiei încheiată în SICAP.
5.2. Furnizorul va asigura transportul până la locul de livrare, respectiv sediul Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti din str. Stelea Spătaru, nr. 13-15, sector 3, Bucureşti.
5.3.În cazul în care livrarea se va efectua cu o societate de curierat se va asigura desfacerea coletului. Autoritatea contractantă are dreptul să refuze primirea dacă nu este asigurată desfacerea coletului şi implicit, verificarea materialelor.
5.4.Recepţia cantitativă şi calitativă se va efectua la sediul beneficiarului, de către o comisie formată din reprezentanţii autorităţii contractante.
5.5.Materialele care nu corespund specificaţiilor tehnice solicitate de către autoritatea contractantă şi menţionate în oferta tehnică, vor fi respinse, iar furnizorul are obligaţia, în termen de 10 zile, fără a modifica preţul ofertei, de a înlocui materialele refuzate şi de a suporta toate cheltuielile generate de această activitate
5.6. Modalităţi de plata: Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile de la data înregistrării documentelor de plată (factură şi proces verbal de recepţie a materialelor) la sediul unităţii noastre, în contul de trezorerie al prestatorului.