Feedback
I.D.: 26306267

MATERIALE DIN PVC - U- conform caiet de sarcini nr. 4435/20.02.2018

Data publicarii
26.02.18 Exista 106.762 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44115210-4
Termenul limita pentru depunere:
02.03.18
Pretul estimativ:
24.535,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
MATERIALE DIN PVC - U - conform caiet sarcini nr.4435/20.02.2018 Termen livrare= 20 zile calendaristice; Termen garantie=2 ani de la livrare
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
STANDARDE PRELEVARE DE APA, conform caiet de sarcini nr. 2953/09.02.2018 si anexa acestuia 28.02.18
ACCESORII ELECTROTEHNICE - conform caiet sarcini nr. 19297 / 05.12.2017 astfel: -lot nr. 1 – priza si fisa industriala cu 5 contacte; priza aplicata monofazata 2P+PE; 16A; siguranta automata cu protectie diferentiala C16A 1P+N -lot nr. 2 – cablu coaxial triplu ecranat tip RGG/U 14.02.18
Lucrari de amenajare a spatiilor interioare la sediul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 4432/ 10.10.2018 si caietului de sarcini nr. CRR-DSI 4435/10.10.2018 intocmite de Serviciul Administrativ, Investitii si Achizitii din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, 08.11.18
Furnizare 11 bucati Sisteme de climatizare, inclusiv montarea, instalarea, punerea in functiune si mentenanta in perioada de garantie, pentru D.G.R.F.P. Craiova si unitatile subordonate, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini cu nr. CRR DSI 6971/ 03.10.2018 09.11.18
Fitinguri si materiale consumabile 16.04.24
Ceas comparator digital cu tija si suport magnetic hidraulic = 1 bucata 09.03.18
- acord cadru servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii auto, inspectii tehnice periodice si tractari) pentru autoutilitarele (blindate) ce deservesc AJFP Dolj si AJFP Gorj, apartinand parcului auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 2 ani de la data semnarii acordului cadru sau pana la epuizarea sumelor din acordul cadru, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 1695/29.03.2018 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 1714/02.04.2018 intocmite de Serviciul Administrativ, Inve 02.05.18
Contract de furnizare conform caiet de sarcini nr 38681/19.02.2020  
PIESE SCHIMB PENTRU SISTEMUL DE MONITORIZARE EMISII GAZE SI PULBERI, AFERENT INSTALATIEI DE DESULFURARE bloc 7 26.03.24
Materiale si echipamente pentru stingerea incendiilor 23.02.24